Hartstikke nep. :stop:
Printable View
Een nep Fender van 900 Euro nog eens op gaan knappen voor een paar honderd euro???
Sowieso koop je geen nep merk gitaar, daar hou je de handel van die gitaren alleen maar mee in stand terwijl die handelaren eigenlijk gewoon opgeknoopt zouden moeten worden. (aan de hoogste boom)
900 Euro voor een gitaar waarvan de herkomst onduidelijk is, vind ik een groot risico. Hij zegt Japan, maar als het dezelfde verkoper is als van die vreselijke JEM7V-kopieën zoals ergens anders aangegeven, dan zou het ook wel eens China kunnen zijn. Daarbij, Stratkopieën groeien hier nog net niet aan de boom, maar je moet een hoop moeite doen wil je géén geschikte kandidaat kunnen vinden binnen een straal van 200 meter om je huis voor een hoop centjes (en risico) minder.
nee, ik had het over dat gitaartje van 75 euries! :hippie:
*EDIT* woops verkeerde link!
*EDIT2* deze bedoelde ik: Oldschool Elektrisch gitaar
Ik mis even de gitaar van 75 EUR in je link, maar ik ben er wel van overtuigd dat er een minimale prijs is waarvoor een enigszins kwalitatieve gitaar voor kan worden gemaakt/verkocht en dat 75 EUR onder die minimale prijs is.
Da's meer zo'n Wietseding. Blijft gok- en giswerk om te weten of dat enigszins iets waard is, tenzij je Wietse heet natuurlijk, dan weet je het gewoon :D