Angy - Stones (alleen het akkoordenschema, overigens).
Printable View
Angy - Stones (alleen het akkoordenschema, overigens).
intro van Come as you are, door the one and only Snijdie :P
Bij mij was het Knockin' on heavens door, de versie van den Eric..
Geen idee wat het was maar de kans is héél erg groot dat het iets van Nirvana was.
Intro, Wish you were here van Pink Floyd.
Heb het net geleerd en heb nu behoorlijk pijn in m'n vingers.:D
de intro van still got the blues. Van gary moore. :rockon: Ik heb 'm later nog eens opnieuw geleerd met bends :seriousf:
Hells Bells - ACDC :rockon:
was ik zo blij toen ik 'm kon
het eerste nummer wat ik écht afgemaakt heb, dus echt geheel vloeiend kon spelen van Nothing Else Matters
Lang zal ze leven in de gloria.;)
Zombie van The Cranberries.
behind blue eyes maar van wie die is zou ik niet weten:chicken:
iets van Anouk
Everybody hurts REM
Denis
A forest van the cure
of misschien was het mull of kintyre van paul mccartney (toen nog op de acoustische van m'n zus)
tell me baby van de red hot chili peppers
Enter sandman- Tallica, maar dan helemaal,
main riff was het:
Smoke on the water, Satisfaction, Last child, allemaal op zelfde dag XD
de complete 5e symphonie van beethoven... neeeh
zombie v.d. cranberries
ik vind die van Limp Bizkit een uitstekende cover. Ja die van hun nieuwe album (ze hebben de cover overnieuw gedaan of remixed ofzo is echt B-A-G-G-E-R) maar de versie van deheer Shred Durst is wel tof.
I am sailing van Rod Steward:blast::P
intro van nothing else matters
en smoke on the water :P
Ik ken ontelbare riffs enzo, maar echt hele nummers van voor tot het eind..:soinnocent:
Highway to Hell van AC/DC
Yep me too
He he deze weet ik nog: Altijd is kortjakje ziek.
(ik begon braaf met de c majeur toonladder en omdat ik al en piano achtergrond had ging dit na een half uur al goed. Daarna 3 dagen blaren op mijn vingers gehad voor ik weer de gitaar aanraakte)
Texas Flood
maar dan een beetje langzamer :)
Perhaps Vampires Is a Bit Strong But... van the Arctic Monkeys
Het eerste liedje wat ik helemaal kon spelen was off he goes van pearl jam. Nu zit ik op ongeveer 10 liedjes die ik helemaal kan spelen en nog eens ongeveer 10 waar nog wat werk aan te verzetten is. Niet slecht na een jaar le geloof ik :cheerup:
Ik speel nu 3 maand,
House of the rising sun kan ik spelen.
En Nothing else matters de originele versie
En zo nog wel een paar die nog niet helemaal af zijn.
vrolijke vrienden uit da boekske van nonkel bob, ben naar t' schijnt niet de enige t'is wel bijna 40 jaar geleden
1e nummer wat ik helemaal speelde was Damn those eyes van Kane, alleen wanneer ik nu met bv. CD mee speel zit ik er steeds naast. (iemand tips)
old mcdonalds has a farm
paint it black:blast:
:P
Het eerste echte lietje dat ik mee kreeg van de gitaarleraar was: i've got dreams to remember, van otis redding. :)
Bump!
Ik had dit topic nog nooit gezien, maar het lijkt me wel leuk om dit van andere mensen te zien.
Daarom:
Mijn eerste simplified: Troggs - Wild thing (Justin Sandercoe version)
Mijn eerste compleet: Greenday - Good Riddance (Time of your life)