Hell yeah 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara
Ook met richwoodknoppen natuurlijk.
Printable View
Hell yeah 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara
Ook met richwoodknoppen natuurlijk.
de forumregels in mind ben ik zelf niet begonnen over het verkopen van deze gitaar, maar hij is dus idd te koop, enfin tegen een redelijk bedrag that is. Anders moet het niet echt, want het is wel de beste gitaar die ik tot nu toe maakte.
Ik wil hem eigenlijk houden maar dan heb ik geen centen om nog eens iets te bouwen, vandaar...
Ik wilde der eigenlijk de materiaalkosten uithalen maar zelfs dat is waarschijnlijk wat hoog gegrepen voor zelfbouw, wist ik al hoor, maar soit, one can try, can't one? :)
btw, die purple flakes, eigenlijk is dat best wel cool, als early disco soul funk lover (think Temptations, Sly, Larry Graham etc...) zie ik zoiets wel zitten. Ach so many Guttlins waiting to be born, so little time/money
Na de Jay Mascis Jazzmaster, nu de Jay Mascis Guttlin? :D
http://www.nevadamusic.co.uk/Gallery...kleProduct.jpg
(purple flake, gold anodised guard, twee dikke singlecoils)... Moet je wel lukken om daar eens een mock-upje van te maken :satisfie:
Stijlvol ding is dat:D Zoiets had ik inderdaad voor ogen in een Guttlin-jasje (of andersom eigenlijk, een Guttlin in dát jasje).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
ik ga akkoord, that's a looker. niet dat ik echt in de verkoop wil gaan, maar zo'n Guttlin bouwen, tja dat geraak je zeker nooit kwijt ... still it is temptingCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
mocht ik de centjes vrijhebben na het verkopen van wat stuff, ik zou zo een "custom made" laten maken ;) (Old Black in Guttlin-jasje :D )Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
maar barno, waarom verkoop je dan niet een aantal van die anderen en houd je deze?
trouwens dacht aan jouw bij het zien van deze topic
met dubbele binding en spuitwerk
http://www.tdpri.com/forum/telecaste...e-started.html
ik wil geen leergitaren met foutjes verkopen. Vind het normaal dat als je iets verkoopt dat je zelf maakt, je de beste eruit neemt. Je kan immers waarschijnlijk nog een betere maken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
Bij mijn gibsons en fenders gaat het net andersom natuurlijk. Daarvan zou ik de minst goede verkopen :)
misschien reageer ik nu even vreemd maar wat jij als foutjes ziet daar kan een ander misschien wel mee leven.Citaat:
op het moment dat je in opdracht bouwt, dan verandert alles.
maar hoe vaak zie ik niet op ebay, prototypes, demo modellen van de beurs etc.
jaaa, let it be :) nog een guttlinCitaat:
is dat niet de LP van ome Young met bigsby? da's nu eens gitaar met ballen!, past ook helemaal bij 'swerelds beste slechte gitaristCitaat:
moest neil meelezen: that's meant as a compliment !
Zonder te willen hijacken, zie hier:
http://www.gbase.com/Stores/Gear/Gea...x?Item=1598804
Gibson zal ontkennen dat ze ooit een NY sig hebben gemaakt omdat NY toen hij er lucht van kreeg de stekker uit het project heeft getrokken. Maar er zijn er dus wél een aantal gebouwd voor de Japanse importeur.
Edit: zou erg benieuwd zijn naar een Guttlin versie. Wat je tot nu toe hebt gedaan is erg fraai.
even melden dat de Supreme Tux nu niet meer van mij is :( ... verkocht aan een goede muzikant en de gitaar zal dus vaak op het podium vertoeven en niet in de slaapkamer blijven.
Beetje dubbel gevoel, zo'n goede (en imo mooie) zelfbouw verkopen, maar nu komt er wel vers geld binnen in de zelfbouwkassa waarmee ik weer iets nieuws kan bouwen en da's weer fijn.
aan de ander kant ook een fijn gevoel dat iemand anders je gitaar zo waardeert dat hij er geld voor over heeft.
cruyff is er miljonair door geworden
'elk voordeel heb zijn nadeel'
Dat was 'elk nadeel heeft z'n voordeel'... (jaja, de man is optimist)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
Leuk dat je hem verkocht hebt barno :)
Dat dubbele gevoel zal altijd wel blijven denk ik.
wat heb je er voor gekregen
[QUOTE=no 1 hops]aan de ander kant ook een fijn gevoel dat iemand anders je gitaar zo waardeert dat hij er geld voor over heeft.
cruyff is er miljonair door geworden
QUOTE]
Moet ie best wat gitaren verkocht hebben wil ie er miljonair door zijn geworden..., :soul: :soul:
jj
wat de onderdelen mij gekost hebben, dus miljonair, ho maarCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Worden ze ook op verzoek gemaakt 8-)
tegen materiaalprijs? dacht het niet :)
En als je de arbeid ook betaald:), nee grapje. Goed dat hij verkocht is krijgen we snel weer een Guttlin.Citaat:
Hey barno,Citaat:
Treur niet man deze is de deur uit maar je houdt er toch mooie herinneringen aan over.
De volgende zal beter knapper, sneller, cooler, geiler, heter, kinkyer en wonderbaarlijker zijn!
Keep up the good work,
Hilko
Super geile gitaar!
Nee dat verwacht ik ook niet :seriousf:Citaat: