vergis je niet, tijdens pinkpop hoort het gebied tussen de campings, iig tussen b en megaland zelf ook tot het festivalterrein. alles is afgezet dan hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Printable View
vergis je niet, tijdens pinkpop hoort het gebied tussen de campings, iig tussen b en megaland zelf ook tot het festivalterrein. alles is afgezet dan hoor.Citaat:
ok:)
hey ik heb iets bedacht waardoor we om 10.50 in landgraaf kunnen zijn. dan moeten we dus nog met taxi/bus naar pinkpop, maar denken jullie dat we dan fiction plane wel kunnen zien?
ligt eraan hoe snel je bentCitaat:
als je eerst nog naar de camping moet en daar wat opzetten wordt het krap
nee ik hoef niet naar de camping, want ik blijf maar 1 dag:) alleen de zondag. moet toch te doen zijn?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
ja wel hoor
of je ze vanaf het hek ziet betwijfel ik, alhoewel meeste mensen 's ochtends nog niet zo fanatiek zijn....
heb toch wel zin in zaterdag :D !!
en zondag 18 jaar wat een super weekend word dit.
ok mooi:D Ik wil ze best graag zien namelijk. Een van de betere bands van dit moment. snap ook niet niet waarom zij 45 min spelen en de rest een uur..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
maar ja:)
wees blij dat ze spelenCitaat:
het is een steen goeie band, alleen nog weinig support in nederland, helaas zie ik ze niet (Ga maar 1 dag)..
De shows die ze in nl hebben gedaan was allemaal support van de paps, en wat solo showtjes erbij de dag ervoor of erna (check trouwes ff www.fabchannel.com staat een kick optreden van FP op)
Ik doe al jaren me best om als the police te klinken, zij doen al jaren hun best om NIET als the police te klinken! grrrrr
@ Riky
Als je om 10:50 in Landgraaf bent red je Fiction Plan zeker. In 70 minuten moet de main stage vanaf het station makkelijk te doen zijn!
@ b 2 the a
ja die heb ik al gezien:D ga hem nog ff x kijken.
Ik vind de band vele malen beter dan Police eigenlijk.
Fiction plane grooved gewoon gruwelijk:)
@JipStoop
Mooi:D me happy:D
Niks overclasht de POLICE bear that in mind :sneaky: maarja ik vind fp wel goed, maar ik vind ze nou niet als de police klinken. ik vind het zelfs een belediging voor de police eigenlijk.
Gelukkig is het ook niet de bedoeling dat ze op de police lijken..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielovich
dan moet je concert uit hun begin periode maar eens beluisteren. Kon je toch echt wel heel erg goed horen dat het zoontje van sting zong:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielovich
01. Creeping Death
02. For Whom The Bell Tolls
03. Ride The Lightning
04. Harvester Of Sorrow
05. The Unforgiven
06. ...And Justice For All
07. Devil's Dance
08. Disposable Heroes
09. Welcome Home (Sanitarium)
10. Master Of Puppets
11. Whiplash
-------
12. Nothing Else Matters
13. Sad But True
14. One
15. Enter Sandman
16. Last Caress
17. So What
18. Seek & Destroy
De setlist van vandaag(woensdag) in Polen. Eerstvolgende optreden is pinkpop! Hebben we er al een beetje zin in? De eerste 11 nummer zijn echt geweldig! Vind het persoonlijk jammer dat ze NEM spelen maar maakt niet uit. Kunnen we even op adem komen. Hoop dat ze so what ook spelen, die 2 nummers voor seek & destroy worden vaak gewisseld.
Jammer dat er geen nieuw nummer tussenzit. Had ik eigenlijk wel verwacht. Horen we die wel aan het eind van het jaar.. Verder goede setlist!
metallica kennende: krijgen we een leuke verrasing vrijdag!
Aangezien ze laatste paar shows veel shit hebben gespeeld wat ze zelden spelen (zelfs vroeger)... ik hoop dat ze daar ff mee doorgaan!
Devil's dance, zalig... zou ik graag es live willen horen
ze spelen gewoon al hun mooie nummers! een van de betere setlisten van metallica
maar ja.. ik ben er niet bij
Ik zou Metallica ook nog wel een keer willen zien, maar ben er geen fan van (wel goede muziek, daar niet van) en ga dus niet apart voor naar een concert. Jammer dat Metallica en RAtM niet op 1 dag spelen...
Damn, dat is inderdaad wel een hele mooie setlist! :o
Leuke setlist indeed, maar fuel en of wolf and man zouden t helemaal af maken eigenlijk
schitterende line-up!! lekker veel oude trash:D heerlijk
kan gewoon bijna niet geloven dat ik ze morgenavond ga zien :chicken:
ik weet niet of ik er bij bent, heb kaartjes via marktplaats gekocht. Kaartje zijn opgestuurd per post, alleen moet nog steeds wachten(1week) :(
Dude, je bedoeld toch neem ik aan niet dat je nú nog een week moet wachten? Anders ben je serieus fucked. Weet je toevallig of ze als aangetekende brief verstuurd zijn? Dan zou je hem moeten kunnen tracken..
hahah dan ben je echt seriously fucked!
ontopic, morgen om half 11 lig ik voor of op de camping te wachten!
Hier nog 1 :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
Gitaarnet meeting op camping B om 11 uur?
lekker gemeen voor de mensen die maar 1 dag gaan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Of mensen die niet meer gaan:stop:
...:hippie:
Lekker pech voor hun?
ik zeg gitaarnet meeting bij voor qotsa.Citaat:
verzamelpunt bij Luke wannabe??
ok prima. waar op camping B?Citaat:
Eh.. bij dat podium voor die campingacts, als die er al staat.
beneden in de feesttent is dat, maar niet echt handig lijkt me, daar krijg je polsbandjes dan.Citaat:
Ingang camping b? ALs het daar niet te druk is..
Anders wissel je even wat mobiele nummers uit via PM...
realeigo heeft PM
ik stel gewoon voor bij luke. Die gigantische afro, daar kijk je niet naast...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
als je zo even rondkijkt op de wei...
mens, andere mens , mens, mens, podium, mens, haar, haar, haar, haar, haar haar, haar, haar, gezicht, haar, haar, haar, haar, haar haar, haar, haar, mens, mens mens,...
mocht iemand interesse hebben in een gezellig babbeltje met de enige echte: ik... ik chill hem op het rolstoeldek met m'n maat
Whaha waarom bij mij :p
Maar waarom zeggen jullie allemaal camping B en niet A? ! is tog betahhh
Ga jij ook lekkere knuffelbelg?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
omdat iedereen jou herkend op meters afstand met je gruwelijk leipe kapsel:D