Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
Ebay kan een vermakelijke plaats zijn :-)
Printable View
Citaat:
Ebay kan een vermakelijke plaats zijn :-)
ff off topic Dirk: ik ga die BCL houden en mijn CS-9 wegdoen. Je hebt me gelukkig attent gemaakt op het fijne apparaatje :-)
Tuurlijk wel, maar ik ben er wel klaar mee, hehehe, hier kan ik 'm nieuw voor laten maken.Citaat:
btw: ik heb nog nooit iets via Ebay gekocht en kwam er vrij laat achter dat je automatisch kunt bieden, hahahaha!
De direct buy price lag op € 495,- ofzo, dus dat gaan we maar niet doen.
Automatisch bieden of handmatig, alléén nOOb's proberen de gehele biedduur door de hoogste bieder te zijn. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
Of,
Er is absoluut geen reden om gedurende de looptijd hoogste ieder te zijn. Het enige waar het om gaat is dat op het moment dat de veiling afloopt je de hoogste bieder bent. Of je dat hoogste bod nou een week of een halve minuut van te voren plaatste maakt niet uit. Wat wel uitmaakt is dat als je een week van tevoren bied een ander uitgebreid kan gaan zitten klooien tot hij je overbied (z.g.n. lowballen)... wat dus in dit geval ook gebeurde.
Nou, dat overbieden zal wel meevallen in dit specifieke gevak Barend, maar ik snap je punt. Ik kijk vanavond rond half 8 wel hoe de vlag erbij hangt, maar ik denk dat ie voor meer dan € 300,- weggaat en wellicht trekt de verkoper zich terug, als dat toegestaan is...Citaat:
nee... :D
maar wel een goede kans dat er nog een paar andere bieders voorbij komen.... in de laatste 20 seconden.
Waarom zou de verkoper zich niet mogen terugtrekken?
Stel je zet een versterker te koop waarvoor je € 1000,- wilt hebben, maar er zijn maar enkele grappige bieders en het bedrag komt uit op bijvoorbeeld € 400,-...wat dan? Zelf een fakebieding maken met € 950,- en hopen dat niemand het merkt?
Geen idee, licht me in!
Ebay is bindend, als je een bepaald bedrag wil verdienen dan kun je een startprijs instellen. Op ebay.com had je altijd een "reserve" waarvan je kon zien of dat bedrag bereikt was.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
Je kunt een "minimale verkoopprijs" (reserve) instellen...
http://cgi.ebay.nl/Crowther-Hot-Cake...QQcmdZViewItem
Hier trouwens ook een leuk pedaal, heb het zelf al en doet het bij sommige versterkers errug goed.