Argh jammer is zoiets!!!
Je kunt ook overwegen er een andere OT in te zetten! Krijg je zeker sneller in huis dan die (budget-)trafo van Klaus.
Printable View
Argh jammer is zoiets!!!
Je kunt ook overwegen er een andere OT in te zetten! Krijg je zeker sneller in huis dan die (budget-)trafo van Klaus.
De 2 x 6V6 trafo is een beetje een cheapo van www.askjanfirst.com
echter het heeft wel meerdere uitgangen, en dat voor die prijs...op zicht ziet het er wel degelijk uit.
Heeft iemand wellicht suggesties voor een betaalbaar alternatief?
Wellicht nog net op tijd klaar voor de repetitie van 8 november, maar zeker klaar voor de optredens 14 en 15 november!Citaat:
Hi Iwan,
I have received your message and I have already written back that I
will ship you a new OT today :-) Yesterday was Holiday, so I could not
have shipped it earlier, sorry!
Best regards
Klaus
Heb je die dingen nog ontvangen, of moest je ze zelf maar ergens kopen? De mijne zijn 09/10/07 verzonden, en je raad het al, ik heb nog steeds niets...........Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I.
Hoop dat je trafoverhaal sneller gaat aflopen.
De pots heb ik al enige tijd geleden ontvangen. Ik hoop dat die trafo maar snel komt. Wel raar dat jij dan weer niet die pots hebt ontvangen?
Overigens valt het me op dat als je via 'contact' op zijn site met hem emailt hij sneller reageert.
OT is gefixt, spanningen zijn goed, maar... het geluid is minimaal??? Volume en gain voluit en je hoort een bescheiden gitaargeluid, geluid reageert wel op de pots. Net of de powertrap niets doet. :???:
Zouden de eindbuizen stuk kunnen zijn? Ze gloeien nog wel normaal. Iemand een idee?
Klinkt als dat je ergens een foutje hebt gemaakt.
Wat ik dan altijd doe is een draadje aansluiten op een draagbare cd speler en van achteren naar voren op de grids van de buizen het geluid van de cd speler zetten via dat draadje.
Is wel min of meer een gevaarlijk klusje dus niet doen als je niet heel zeker van jezelf bent maar,beginnend bij de eindbuizen moet het geluid van de cd speler steeds harder worden des te verder je naar voren gaat.Waar dat niet gebeurt zit(één van de)fout(en)Anders kan ik je dit aanraden eerst te lezen http://www.geofex.com/ampdbug/ampdebug.htm
Succes!
:cheerup: HIJ DOET 'T!!! :dance:
@EdJ, bedankt voor je link.
Ik had al het zichtbare nl al doorgelopen, toen zag ik (via die link) dat de FX loop er iets mee te maken kan hebben. De aansluitingen zitten net onder een randje van het chassis en die had ik dus gemist na te lopen. Hier moest nog een draadje bij is ook slecht te zien in het grijs op de tekening.
Enige foutje wat er nog in zit is dat de Channelswitch er net verkeerd om inzit...komt wel weer een keer. Ik kan het zooitje in ieder geval woensdag en donderdag bij de repetities en optredens gebruiken.
Morgen even op standje gevaarlijk testen :D kids slapen net....die van de buren ook...
He, cool man! Gefeli! :)
Graag gedaan en veel plezier ermee!
Net op tijd klaar voor je optredens begreep ik?
Het lijkt me een fijne amp.