Dinsdag een pakje bij Thomann besteld, betaald met visa en nog geen bericht gekregen dat het vertrokken is. Op de site stond alles wat ik heb besteld thans op beschikbaar.
Printable View
Dinsdag een pakje bij Thomann besteld, betaald met visa en nog geen bericht gekregen dat het vertrokken is. Op de site stond alles wat ik heb besteld thans op beschikbaar.
Ja maar als Dhl dat pakje komt thuis afgeven en ik betaal bij ontvangst, betaal ik dan niets extras aan dhl? dat was eigelijk mijn vraag; ik zei de rest erbij zodat je rand informatie had :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door budje
Heb ik me ook al afgevraagd, kon het niet direct op hun site vinden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco
Stuur hen een mail.. je krijgt snel reactie, zelf op zaterdag!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Bestelling is aangekomen :cheerup: . Snelle jongens bij Thomann.
Heb je het nu via dhl laten overkomen?
Via de gewone pakjesdienst, geen idee welke dat is eigenlijk, maar met visa betaald, dus niet onder rembours (of hoe heet dat).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco
ze beginnen traag te worden vind ik, duurt ook lang voor ik reactie krijg op een mail om te vragen waar mijn bestelling blijft.
Volgende keer bestel ik wel terug onder rembours, die pakjes sturen ze dadelijk uit.
Klopt, ik heb net mijn eerste bestelling gedaan en het gaat niet echt snel. Bij musicallin heb ik het de volgende dag in huis, maar dit is wel internationaal natuurlijk, is wel wat anders....
Ik heb nu een briefje thuis dat ze langsgeweest zijn (zat op werk) en dat ze donderdag weer komen. Nou, donderdag ben ik er weer niet (weer op mijn werk). Hopelijk gaat het pakketjke dan niet terug naar Thomann.
Weet iemand dat; pakketje gaat toch gewoon naar het postkantoor?
Om op je vraag te antwoorden: geen id
Ik heb vanmorgn mijn bestelling geplaatst en smiddags kreeg ik op hun site te zien wie mijn order behandeld. :)