-
1. je maakt misbruik van het feit dat ik geen verstand van gitaren heb, met andere woorden, je praat maar raak en ik geloof je :grin:
2. dan moet ik die van jou toch echt eerst ff horen
3. geef me dan nog 1 reden om hem te ruilen
4. denk goed over die reden na, want hij moet wel heeeeeeeel goed zijn :grin:
5. dan doe ik het lekker niet :razz:
6. ik wil graag weten wat er nou zo bijzonder is aan die (mijne dus) gitaar, daar ben ik me namelijk niet zo heel erg van bewust... :S
7. waar zijn die 2 inputs van jou voor?
-
owh, en waar staat die av voor? hij ziet er wel strak uit op de ibanez site, skabouter...maar ga maar lekker voor de mc500 :wink:
-
ik ga ook voor de MC500. moet hem alleen ergens vinden. een jaartje spare heb ik er ook wel voor over. maarja, waar vind je zo`n ding.
dat ruilen was een grapje. mijne is wel niet zo oud en vintage als jouwe, maar wel veeeel duurder. die dubbele input is voor het piëzo-systeem. als je wilt weten wat dat is, kijk dan in bassforum, de topic "piezo". mijn gitaar heeft dus piezo`s, en dat maakt hem vrij speciaal, en divers enzo. voor geen geld ruilen ! is nu ook nergens meer te koop, is uit de productie gehaald. en volgens mij (ik herhaal: VOLGENS MIJ !) ben ik de enige in Nederland met een S2120Xav. die av staat voor de finish : Antique Violin.
-
als je inderdaad de enige bent met een av, zou ik hem ook zeker niet ruilen nee!!
-
doe ik ook niet.denk zelfs dat als ik veel geld of zo zou krijgen, of een hele mooie dure gibson ofzo dat ik het niet deed.
hij is niet meer te koop hoor ik, dus ik er maar beter zuinig op zijn....
tis een te gek ding