nu maak je me nieuwsgierig. maar dat verleden moet in het verleden blijven zeker.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Printable View
nu maak je me nieuwsgierig. maar dat verleden moet in het verleden blijven zeker.Citaat:
Oh, en voor de topicstarter:
Welkom op het meest bezochte en meest krankzinnige forum van de Lage Landen. Veel plezier en sterkte. Dat zul je zo af en toe wel nodig hebben. :D
Ja geniet nog maar even van dat soort films, want 18 november is de dag dat jou zaadproductie stopt :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
je bent jonger dan ik , en al zo'n acteur geweest :oCitaat:
waarom moet mijn zaadproductie nu stoppen? ik sta verdorie aan jouw kant!
hmm... goed, je krijgt nog een kans :sneaky:Citaat:
toen ik die films maakte was ik een jaartje of 7
Citaat:
WAT!?! toen ik 7 was speelde ik nog met andere dingen hoor
als je het verhaal wil doen, mss best bij een biertje op de meeting dan ofzo
nu effe terug aandacht op de topicstarter die ons filmpjes beloofd heeft :D
en mijn fucking boeken van nederlands die ik nog te leren heb tegen donderdag :chicken:
sowieso! ;)Citaat:
[QUOTE=Valoosj]Tho je bent een watje!
Even een aanvaring met Mith en je verandert van mening.
Het was inderdaad grof gezegd, maar je punt klopt wel vind ik. iemand die na 9 maand spelen al One en sweet child o mine en november rain kan spelen met solo's, die geeft mij ook een brandend verlangen om dat op film te zien.
Aan ons nieuw forum lid: welkom! en laat die kunsten van je maar eens zien. ik denk dat er velen hier (ik ook) jaloers zouden worden dat je zo snel die dingen kan spelen.
Ik zal binnenkort wel eerst een nieuwe webcam moeten kopen voor me video op youtube staat
Neem je toch gewoon ff een geluidsbestandje op met een mobieltje, het gaat om het idee. Dat moet toch lukken?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GuitarAngel
tuurlijk heb ik idd al geprobeerd maar laat ik zeggen dat ik niet alleen maar gitaar hoor maar vooral veel ruis