*hoest*post 50 in deze topic*hoest*
Printable View
*hoest*post 50 in deze topic*hoest*
dag wouter.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter^^
je hebt pm
PM!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter^^
5678910
hey!!
ik ben op zoek naar een strat tremolo (chroom het liefst), en een strat slagplaat( volume, tone en switch: 5 way pickup combinatie maakt niet uit!)
en pickups (als er iets leuks is voor een leuke prijs ) mag ook aangeboden worden;)
bedankt en groeten reinier!!
ik heb nog een brug pickup uit mn Fender usa Stratocaster 50th anniversary edition, tis een single coil. 30euro exl verzending is wat ik er nog voor wil. foto's vind je in mn sig
dimarzio bleu velvet neck DP170Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reb
pm me hier maar even over
10 tekensguwsediru249
heeft iemand nog 'n ouwe elektrische gitaarbody+hals die weg kan? Heb 'm namelijk nodig bij 'n zelfbouw project. Zie deze post.
olaa,
Ik heb ff een vraagje..
vorige week heb ik een topic gemaakt dat ik een gitaar wel wil ruilen voor een andere gitaar... mag dus niet en dit mag wel?? beetje vaag:chicken:
ik zie het verschil niet tussen het ruilen van diverse onderdelen met elkaar of een hele gitaar... Ik bedoel als ik m nou zou willen verkopen vind ik het een heel ander verhaal maar een ruil is in mijn ogen niet anders dan dat hier in dit topic gebeurd...
Ik heb een heel mooie rug of top voor een akoestische van redwood. Wie 'm wil kan 'm krijgen. Ik stuur niks (meer) op. afleveren (mits er goeie OV is, en niet te ver uit de randstad) is n optie. afhalen kan ook. Ik kan niks met 't redwood, en het is zonde om te verzagen tot afdekplaatjes of slagplaten.