Ja azrael hou oud ben je?.........je kent klaarblijkelijk de smurfen dus kan nog neit zo heeeeeel erg oud zijn.
Printable View
Ja azrael hou oud ben je?.........je kent klaarblijkelijk de smurfen dus kan nog neit zo heeeeeel erg oud zijn.
Nou , vergeet niet dat ik een kat van een tovenaar ben he....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
(ok , toegeven een mislukte tovenaar dat wel)
Ah je bent dus oud. Is dat mysterie ook weer opgelost.
Lol , net je foto gezien in het foto topic. Veel te leuk. Weet je zeker dat je hier wel thuis hoort bij al die testosteron mannetjes? Gitaristen zijn toch wel het ergste soort volgens mij :D
hmmm je wou beweren dat ik er niet tegen kan?......moet je toch effe m'n posts gaan lezen haha Ik bevat zelf ook een lading oestrogeen.
Lol , welnee. Wilde eigenlijk graag even bevestigt hebben dat wij gitaristen de ergste zijn!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
:D
okey klaar met de slowchat. ik ga de chat in, wie volgt?
Welke chat ? :o
Oh en welkom Aradia. ken d'r nog een van jou soort, heerlijk tegen in gaan en casual mee om gaan zonder constant aan de 'trots en waardigheid' van de vrouw te denken :D
Pas maar op , het is namelijk wel een vermomde spionne. Waarom dacht je anders dat openlijk ervoor uit ben gekomen dat ik James Bond ben? Dat doe ik met gevaar voor eigen leven. Ik wil jullie als gitaristen gewoon waarschuwen voor dit naderende onheil!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slevin
Check maar in offtopic over de chat!