Zo erg ben ik toch niet? het viel me gewoon gisteren op dat de meeste meisjes te simpel voor me zijn, gewoon geen dieptegang, zo...zo simpel, en ik vroeg me af of corinne niet zo was, en nou, het antwoord brengt dan ook een kleine glimlach teweeg :)
Printable View
Zo erg ben ik toch niet? het viel me gewoon gisteren op dat de meeste meisjes te simpel voor me zijn, gewoon geen dieptegang, zo...zo simpel, en ik vroeg me af of corinne niet zo was, en nou, het antwoord brengt dan ook een kleine glimlach teweeg :)
heb trouwens n beetje rare vraag voor n gitaarforum + voorsteltopic maar
mr hoe zou jullie ideale kabinet er uitzien?
4 x "12 Celestions, en dan het liefst 2 op elkaar. En wat politiek betreft: Neem eens een kijkje in Off Topic, helemaal onderaan. Daar zijn een aantal topics over de verkiezingen en het kabinet :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuiCy-LiPs
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
okok
danku
ik heb JuicyLips nog niet gezien in OTCitaat:
zou ze geschrokken zijn? :nervous:
Ja wat dacht je.. Iwa huist daar rond..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
:nervous: Ik ben heel makkelijk en simpel, hou van tetris en lingo en mijn liefste wens is World PeaceCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Okey! Wil je verkering? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
kzit n toch in dit gedeelte waar k beetje kennis gemaakt heb met jullie en misschien ligt t aa nmn internet of google of dat ik gewoon overstressed ben maar wat ik ook intyp (Cees Hartog, componisten, componist Cees Hartog, Cees Hartog muziek) ik vind geen enkele hit waarin hij staat vermeld met nuttige info over wat ie allemaal uitgespookt heeft en shit en kword er gek van
weet iemand mss wel wat te vertellen over hem?
Maar natuurlijk!Citaat: