@ Maarten, ja daar zat ik ook al aan te denken om er pearly gates in te doen. Het word steeds moeilijker om te kiezen:)
Printable View
@ Maarten, ja daar zat ik ook al aan te denken om er pearly gates in te doen. Het word steeds moeilijker om te kiezen:)
Heb een setje Pearly Gates in een strat zitten. Heel erg aan te raden. Voor een Les Paul zou ik de Seth Lover SD proberen, als je toch van het geluid van de PG's houd.
@Stief bedankt voor de reactie: Die pearly gates zijn zeker ook een optie. Maar het verandert telkens weer, nu wil ik er misschien weer een SH2 en een SH4 seymour duncan inzitten:)
Maar we zitten met een probleem, de hals die we hadden blijkt toch siepo mahonie te zijn en niet sterk genoeg.. hij lag even op de work mate om hem schuren en er zaten meteen kleine deukjes in aan de onderkant van de headstock terwijl hij nog niet eens werd geklemt. Maar dit is niet zo'n groot probleem we hadden nog een balk mahonie liggen maar die was iets te smal. Maar gelukkig hadden we ook nog een grote balk esdoorn liggen dus daar word de nieuwe hals uit gehaalt:)
Ik heb ook een SD pearly Gates in mijn LP en dat klinkt lekker kan ik je vertellen...
lekkere PAF sound, meer dan genoeg output. deze icm een GFS Hot Paf en mijn sound is af....
De hele avond doorgewerkt en dit is tot nu toe het resultaat
http://img147.imageshack.us/img147/9751/p1010005dv1.jpg
Zoals je ziet moet er nog wel het een en ander gebeuren:)
Hoeveel les pauls ben je aan het bouwen/ Volgens mij zie ik 3 halzen liggen.
haha:) Die andere zijn mallenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Ohhh.. lijkt toch echt of daar een esdoorn en een mahonie hals ligt, die bvenste ziet er wel uit als een mal, maar die twee onderste niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsonDC
die onderste heeft lekker spikey punten in de headstock ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Goed gezien, het is volgens mij ook zo.
als je topic gelezen had, had je geweten dat de originel hals van sipo mahonie was en dus volgens hem niet sterk genoeg...
dus nu een maple hals.