glaas, voor hoeveel verkoop je 'm?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
Printable View
glaas, voor hoeveel verkoop je 'm?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
@ Dude:
kerel, je hebt ook nog de meastro vibrola he. die kan je er ook op klussen, en die 'past' wel. qua looks, en qua installeren. bigsby B7/B5 past niet (vanwege hoek ten opzichte van de brug).
Ooh Ooh, Orf aan de single coil?
Dat gaat fout jongen :D
ik heb al p90's in mijn LP custom zitten he....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
maar even tussen jou en mij, ik zit weer te denken aan een stratje.... maar dan wel eentje naar mijn specs (lees: ash body, superdikke C-shape hals, maple toets, daphne blue, 3 superhotte singles, vintage trem, 50-ies style slagplaat, locking tuners).... maar dat komt er voorlopig niet van :)
Ja ok, maar dat klinkt meer humbucker dan fender style single coil. Laten we wel wezen :D
Maar een strat..? Fender of iets anders?
de p90? ja mee eens.Citaat:
maar ja, ik wil nog een strat. ik wil liefst fender (merkenhoer he...) maar ik denk dat t warmoth word ofzo; goedkoper (per saldo) en helemaal naar mijn smaak. ik wil n hals zo dik, dat zelfs het '50ies round profile van gibson nog een dunne lucifer is.
En waarom als ik vragen mag?
wat precies? waarom ik n strat wil met die specs? de looks, nostalgie (ik had ooit een strat met maple toets en daphne blue finish), en ik vind een goeie (!!) strat onweerstaanbaar. echt waar. maar dan wel een GOEIE. en de meesten zijn niet goed. en nu wil ik eens iets dat echt aansluit bij wat ik wil, en niet half half.Citaat:
geen iwanez hals dus :( ik had het al gezegd he, iwanez dikte, scalloped, daar maakt je mijn oude strat blij meeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
nee GEEN iwanez hals! :D dikke hals = dikke t0ne!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto