Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
Deze kan op twee manieren geinterpeteerd worden. ik dacht dat de eerste alinea zwaarder woog, jij niet?
Overigens, een andere vraag, Ik zal het hokje volledig ionpakken met plastic aangezien de stenen wand water doorlaat. Is het nu verstandiger om eerst de wol + gipsplaten te doene dan de plastic (ik heb één groot stuk) of eerste de wol, dan plastic en dan gipsplaat?.
optie één tast mogelijk e gipsplaten aan, maar optie twee perforeerd de plastic, wat mogelijk dezelfde ellende geeft, maar dan kan het vocht ook gewoon verder de ruimte in.
Disclaimer; er is gewoonweg debiel veel informatie op internet tevinden, hierdoor word het , althans voor mij, erg moeilijk om de juiste keuzes temaken. De pallets moesten ook dienen als ondergrond voor de zijwanden (trouwens, hoezo niet stevig?) zodat ik dus letterlijk een compleet houten frame in dat hok kan monteren, nu dzuden de muren dus aan het plafond gemonteerd moeten worden, waardoor allse druk op het laminaat komt. Ik zou zeggen dat de ontkoppelende werkiung dan do0or de druk wegvalt, of het plafond moet alle gewicht dragen, wat me, gezien de staat van schuurtje, niet zo veilig lijkt. Je mening word iig erg gewaardeerd...