ah succes...poly? ghehe ken t...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Drug
grtz
Printable View
ah succes...poly? ghehe ken t...Citaat:
grtz
wat een rotspul... gitaar is er niet mooier opgeworden omdat ik dat eraf moest halen.. :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekb
nou ja.. nou noem ik het gewoon ultra-relic..
Dat dacht ik dus ook :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stumpy
Raar, mijn squier had maar 1 dikke harde laklaag, en dat was de blanke lak. Daaronder zat de kleur, en die was echt heel dun en niet plastic-achtig (geen schilfers etc).Citaat:
kan je nagaan wat een verschil squier en amuse al uitmaakt :P
kut, nu twijfel ik weer,
Weet iemand hoe het zit bij london city tele's?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aron Maiden
zal het wel niet hebben.. zo'n amuse kost op ze hoogst 80 euro... zelfs squier heeft de poly laag niet..
trouwens hoe gaat het met de gitaar, GG?
Decal staat goed in de lak. Er is geen hoogteverschil zichtbaar of voelbaar, na wat schuurwerk. Morgen nog 1 laklaagje.Citaat:
http://img400.imageshack.us/img400/9...ge00101jj6.jpg
Slagplaat met elementen van marktplaats is ook vandaag binnen gekomen. Zat een backplate en een jackplate bij, die had ik al, dus die gebruik ik op het volgende projectje: de Hendrixstrat.
Gisteren een batterijvakje gefreesd voor onder de slagplaat. Je zou de batterij kunnen plaatsen naast de 5standeschakelaar, maar dat vind ik teveel prutswerk bij het vervangen. Vlak achter de onderste horn ligt nu een vakje, waar de batterij met de platte kant in kan. Is ook gemakkelijk verwisselen.
Nu wachten op de bestelling van TF en GFS (zijn beiden onderweg).
http://img400.imageshack.us/img400/1...ge00102fd3.jpg
Hoe zijn je ervaringen GFS? Ik vind de verzendkosten erg hoog en de goedkoopste optie zal waarschijnlijk wel 3-4 weken duren voor je het hebt?
Valt mee. Ik heb een paar weken terug een setje elementen besteld van $59,95, verzendkosten weet ik nietmeer, maar het totaal was omgerekend €65. Na bestellen had ik het in 4 dagen in huis.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Heb nu een actief circuitje besteld voor $32,95 en de verzendkosten waren $7,00 (en da's nog altijd minder dan de €6,20 voor binnenlandse pakketjes).
Bij Gfs heb ik gemerkt dat je gewoon wat moet proberen in je winkelwagentje
BV: 1 prewired slagplaat was $14 verzendkosten
4 prewired slagplaten was $24 verzendkosten
5 prewired slagplaten was $44 verzendkosten
In dit geval waren 2 pakketjes (1 van 4 stuks en 1 van 1 stuk) beter geweest.
Je kan ze gewoon ff een mailtje met je verlanglijstje sturen en vragen hoe ze hethet gunstigst kunnen verdelen.