Op technisch vlak is Kirk Hammett toch veel beter dan Frusciante!! En in mijn ogen zijn zijn solo's veel vetter, hij heeft meer memorabele solo's geschreven dan J.F.!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daevren
Printable View
Op technisch vlak is Kirk Hammett toch veel beter dan Frusciante!! En in mijn ogen zijn zijn solo's veel vetter, hij heeft meer memorabele solo's geschreven dan J.F.!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daevren
Voorkeur. Ik vind weer van niet, jij juist van wel. Allemaal een kwestie van voorkeur.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
De bedoeling van mijn vraag was om er achter te komen wat je verstaat onder een serieuze muzikant, op welk aspect van de muzikant slaat het woord serieus? Ben je niet serieus als je een bepaald imago hebt volgens jou?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daevren
Charlie Parker, John Coltrane en Miles Davis waren ook allemaal aan de hero, stuk voor stuk hebben ze tijdens die periodes baanbrekende meesterwerken afgeleverd!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MusicManMaestro
Ik zal verder m'n bek maar houden.
Wel deel ik daevrens stelling dat muziek muziek is, en dat wanneer er tekst toegevoegd wordt aan muziek, dat aan de muziek zelf geen extra lading geeft. Hooguit aan de beleving van de luisteraar.
Ah, de hint kwam over.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
Je hoeft zeker je bek niet te houden want meestal hebben jouw replies zeker een toegevoegde waarde.
Ik vond het gewoon deze keer wel een beetje flauw om een gitarist af te rekenen op een filmpje waarbij hij wel erg onder de invloed was van drugs.
muzikanten moeten ook hun dag hebben tijdens een optreden en/of niet dronken of onder invloed zijn... de ene keer klinkt het goed de andere keer slecht... lijkt mij.
Je loopt van alles vast te stellen, maar teksten schrijven, en ze zingen onder begeleiding van muziek, is net zo hard muziek als een gitaar bespelen. Ik zie de stem namelijk ook als een instrument, en als het in harmonie is met de muziek, maakt het een geheel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daevren
En je suggereerd dat Cobain niet kon zingen. Misschien is dat een mening, maar ik weet zeker, dat het merendeel vind dat hij een prachtige stem heeft, waaronder ik. Luister maar een keer naar het Unplugged concert.
Ik vind het vet harde bullshit wat jij hier zit uit te kramen. Jij geeft alleen maar meningen, en vermeld ze als feiten.
Je hebt het eigenlijk alleen maar over techniek en zo, maar om prachtige muziek te maken, hoef je geen gitaargod te zijn. En ik denk dat ook dáár het merendeel het met mij over eens is.
Sorry voor deze blast, niets persoonlijks, maar ik ben het er totaal niet mee eens en ik werd er een beetje boos om :satisfie:
kurt cobain was zeker een goede zanger.. dat kon je ook duidelijk merken in het unplugged album..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
precies. of je het nou mooi vind of niet, hij zingt gewoon heel erg goed