ik vind de clips ook wel goed klinken, niks mis mee.
Printable View
ik vind de clips ook wel goed klinken, niks mis mee.
Heb net een London City MK IV van iemand gekregen, helaas ontbreekt de stroomkabel. Heeft iemand van jullie er misschien eentje liggen, die ik zou kunnen overkopen, zodat m'n versterker het ook kan gaan doen :satisfie:
Mail naar: florisredhotchilipeppersgek@hotmail.com
Alvast bedankt.
Geef anders even op waar je woont Floris, dan kun je worden verwezen naar de dichtstbijzijnde winkel of techneut die je daarbij kan helpen.
Zoals Nico al aangaf: even een euro-chassisdeel (laten) inbouwen. Fluitje van een cent en dan ben je stekkertechnisch weer helemaal up to date.... :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door florisgitaar
Er is gewoon aan die dingen te komen maar ze zijn niet echt goedkoop wegens de "bijzonderheid" (PM me ff indien je dat wilt).
De moderne euro-stekkers/etc. zijn wel "beter" maar je moet even crea-bea zijn qua installatie.
Bij oude Marshalls bijvoorbeeld zou ik gewoon 'n bulgin zoeken en niet het chassis gaan "bewerken".
Ok, bedankt. Ja ik woon in amersfoort, en ik ben al naar Kees Dee gegaan en die vertelde me ook dat ik em moest ombouwen. En verder zit er ook iemand in leusden die erg veel van buizenamps afweet. In ieder geval bedankt!
Je kan die connectoren gewoon kopen bij TAD
Wel helemaal nalopen ,....eind 60 tot begin 70 door thuiswerkers in elkaar gezet ,....soldeerverbindingen op buisvoeten meestal niet braaf !
Plagiaat product naar voorbeeld van Marshall .
Elektrisch identiek schema ,...maar qua afwerking een beetje minder allemaal .
Behuizing slordig ,...chassis van aluminium ,...zijkanten bestaan uit klossies hout en dienen tevens voor montage in de kast.
De "klank" wordt door sommigen wel 'ns anders ervaren dan van z'n Marshall-voorbeeld ,....en dat komt voor rekening van de eindtransformator .
Het vermogen is een ietsje minder ,...zo'n 90 Watt RMS ,....tja ,...bij vollast stort het voedings-trafo'tje een beetje met de spanning in elkaar.
Opgeknapt is het een prima versterker met een prachtig helder geluid waar niemand over kan zaniken
Hm... Vreemd, ik hem verschillende London en Power city versterkers ge-checked en het laagst gemeten sinus vermogen ooit was 101 Watt.... net voor vervorming. (7,4 Ohm load op 8 ohm aansluiting)
Misschien was je voeding (trafo) niet meer helemaal 100%
D'r zaten toch traVo's in..........................Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
:D