Ach, ik vond het wel creatief wat Orph hier tentoon spreidt. Het is zijn gitaar, er is geen tekort aan gitaren, dus laat lekker gaan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinaldo
Printable View
Ach, ik vond het wel creatief wat Orph hier tentoon spreidt. Het is zijn gitaar, er is geen tekort aan gitaren, dus laat lekker gaan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinaldo
Het plan was leuk. Wat hij met de andere LPs heeft gedaan vind ik ook helemaal toppie (vooral die LP studio). Hij heeft waarschijnlijk hard moeten sparen om ze te kunnen betalen dus hij mag ermee doen wat ie wil. (er was laatst nog iemand die een stagg wilde kopen en deze voor de winkel verrotslaan, en dat dan filmen en online zetten). Tsja, wat je ermee wilt doen moet je zelf weten, maar persoonlijk vind ik iedere verspilling zonde.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Wat wel weer mooi is, is dat ie niet bij de pakken neer gaat zitten en waarschijnlijk allang weer op een nieuw projectje zit te broeden.
Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Misschien wordt het iets moois, of doet hij er iets mee waar mijn nekharen van overeind gaan staan van walging. Het maakt niet uit welke van de twee het wordt, want vol bewondering of vol afschuw achter de pc zitten is nog altijd beter dan dingen lezen en zien die me helmaal niets emotioneel doen. Als een zonbie naar het scherm staren naar nietszeggende teksten en afbeeldingen is saai. (maar mijn voorkeur gaat wel uit naar een mooi projectje :rockon: )
Het maakt mij werkelijk niks uit wat iemand met zijn eigen spul doet. Ik vind het ook zonde, maar dat is puur vanuit mijn optiek. Als het van mij zou zijn, vond ik het zonde. Nu niet. Als hij de schijt aan een gitaar heeft, en het kapotmaken van dat ding geeft hem voldoening, heeft ie er toch wat aan gehad. Verkopen kon toch al niet meer. Wie wil er een Edwards zonder lak?
Voor een leuk prijsje zou ik zon ding best wel kunnen kopen, om hem vervolgens te lakken en dan te verkopen :)Citaat:
Orpheo doet vaak goed zijn best om niet geloofwaardig te klinken, daarom snap ik wel dat DarknessAwaits eraan twijfelt.Citaat:
Aangezien michielv al een tijd niet meer online is op dit forum ben ik de enige mod van zelfbouw.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickname
Normaalgesproken kom ik hier iedere dag, maar de afgelopen dagen heb ik letterlijk plat gelegen door zware griep en diaree. Ben weer een beetje op de been, maar het houdt niet over...
Jammer dat juist op het moment dat ik er niet ben een topic in het over het algemeen erg gemoedelijke zelfbouw zo uit de hand loopt...
Wat iemand met een gitaar doet is zijn eigen zaak. Of je het er mee eens bent of niet. Als ik morgen een originele '56 LP goldtop overkwast met een rollertje roze en volprop met EMG's is dat mijn zaak -of die van de klant-. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar dat kun je ook in wat normalere bewoordingen uitten.
Afijn, wie de schoen past trekke hem aan...
Dit topic gaat dicht. http://forum.refoweb.nl/images/smile...nimatie9eh.gif