ja...
ik weet niet echt wat ik zoal ga lere (begin in september pas met mijn eerste jaar) maar willen jullie me wat koopadvies geven=waar ik moet opletten bij aankoop
Printable View
ja...
ik weet niet echt wat ik zoal ga lere (begin in september pas met mijn eerste jaar) maar willen jullie me wat koopadvies geven=waar ik moet opletten bij aankoop
want ik weet niet waarop je moet letten bij de aankoop v/e gitaar
Sowieso moet je kijken of die lekker speelt, dus zitten de snaren op gewenste afstand van de hals?
Is de hals breed genoeg?
Is het 12e vakje dezelfde toon als dezelfde snaar los? (maar dan natuurlijk een octaaf hoger)?
En het belangrijkste van allemaal, klinkt de gitaar mooi en is het het geluid dat je zoekt?
Ik heb Guitar Pro 5, als het dat is wat je bedoelt. Nu ja, ik heb het zelf niet geinstalleerd of gedownload, dat deed iemand anders voor mij:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurah
HOI!
succes met je gitaar spelen als je het gaat leren ;)
bedankt :)
Aangezien je toch lessen gaat volgen raad ik je aan je te laten adviseren door je gitaarleraar. Zulke mensen weten vaak wel ergens goedkope maar degelijke tweedehandsgitaren. Mijn leraar heeft me er toen ook eentje helpen uitzoeken.Citaat:
tegen mij zeggen ze juist dat je geen 2e hands gitaar moet kopen... :satisfie:
ik heb nu ook een 2e hands gitaar, maar hij doet nou niet bepaald onder voor een nieuwe, maar dat is gewoon voor iedereen verschillend heCitaat:
tja
tis daarom juist dat ik wat raad vraag he :satisfie:
ik moet trouwens nog een gitaar gaan kope...