Danny Gatton, wat een fenomeen ! Inderdaad ondergewaardeerd !
Deze clip is al een keertje voorbijgekomen, maar toch leuk deze acrobatiek op 6 snaren te zien !
http://www.youtube.com/watch?v=gHXiwmx1FSw
Printable View
Danny Gatton, wat een fenomeen ! Inderdaad ondergewaardeerd !
Deze clip is al een keertje voorbijgekomen, maar toch leuk deze acrobatiek op 6 snaren te zien !
http://www.youtube.com/watch?v=gHXiwmx1FSw
richard thompson
De meest onder gewaardeerde gitarist vind ik zeker george lynch. Ik vindt dat die kerel echt te goddelijk goed is en iedere keer blijft zijn solo's me boeien tot in tegen stelling tot yngwie malmsteen.
daarom dus:)
gegroet strat 91
Goede toevoeging, George Lynch wordt echter nog steeds vooral beoordeelt van zijn tijd met Dokken. Terwijl hij solo platen ( ZEKER Sacred Groove & Wicked Sensation) heeft gemaakt waar het rook vanaf komt!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strat 91
Frank Marino blijft ook nog steeds ondergewaardeerd!
Marc ford van voorheen Black crowes.
En de oude Frekemans natuurlijk.
Robby Krieger, gitarist van the doors, ook de drummer van the doors word zwaar onderschat vind ik, die gasten hebben dingen bedacht die echt ongelooflijk zijn! :hippie:
vind ik eigenlijk ook van Ray Manzarek, de toetsenist. Bij the Doors denkt iedereen meteen aan Jim Morrison, terwijl hij drie prima muzikanten achter zich hadCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan
klopt de toetsenist is ook geweldig, maar die word meestal niet onderschat, tenminste, uit mijn ervaring niet. en laten we bij die band dan ook jim morrison gewoon niet vergeten, want ik persoonlijk vond zijn poezie echt geweldig, en die uitstraling van die vent is echt niet normaal hoog :hippie:
maar goed, dat is dus eigenlijk off-topic :P
ontopic: de gitarist van chris de burgh, die gast heeft licks die niet normaal zijn, maar hij is ondergewaardeerd, want zoals je ziet ken ik hem niet van naam :P :hippie:
Bij The Doors : vergeet dan ook de drummer niet...
stond er al bij :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest