NK3, dat heeft Franc reeds geprobeerd, maar naar ik geloof, resulteerde dit in een PFB
Printable View
NK3, dat heeft Franc reeds geprobeerd, maar naar ik geloof, resulteerde dit in een PFB
Ik zou eens een grafiek pakken van de buizen, de loadlijn trekken en kijken waar je zit met de bias. Vervolgens bepalen hoeveel volt je mag bewegen + en -. En dan kijken of je PI lager kan instellen maar dat is nogal wat reken werk. Al eens een lager buis in de PI geprobeert? ecc81 of ecc82?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chocorookie
Nico
Hier zat ik ook net aan te denken. In ieder geval als experiment.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicoverduin
Moet nu helaas ff eten (lastig hoor, vrouwen ;)
Gelukkig (hopelijk leest ze niet mee ;) ) ben ik vanavond alleen thuis dus dan kan ik ff flink doorhalen :D
Bij mij zit er al een 12AT-tje in, kan naar ay gaan......
Idem, alleen ik heb vanavond nog een afspraak in het ziekenhuis........................................ .................................................. .................................................. .................................................. ............................:"Het reilen en zeilen van het bevallen in het ziekenhuis":(
Gelukkig heb ik een goed onderwerp om over na te denken, oh jongens, tis 1 grote hormonenhuishouding hieroo
aaahhhhhhhhhhh.......is het afgelopen met de pret..............
Not yet, till the fat lady stops to sing.......................!:) (and sings again)
Smakelijk eten allemaal.
Choc
Jongen waar begin je aan.
Bedoel: ben je aan begonnen ;)
De Master VOlume heb ik eruit gehad maar dat maakt geen verschil. NFB los ga ik nu zo proberen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chocorookie
NFB los of vast maakt geen enkel verschil. Het lijkt nagenoeg hetzelfde niveau te hebben, nu zo'n 100V...
Het feedback signaal zelf is maar zo'n 1.4mV en is raar van vorm (geen mooie sinus). Wat kan ik verwachten van het feedbacksignaal eigenlijk?