Slash is gewoon de belichaming van Rock N Roll 8-) 8-)
(samen met een paar anderen)
Printable View
Slash is gewoon de belichaming van Rock N Roll 8-) 8-)
(samen met een paar anderen)
wie dan volgens jou?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
Uiteraard ieder zijn smaak.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Manback
Maar ik vind zo'n "ik moet morgenochtend naar m'n kantoorbaan uitstraling" op een podium voor duizenden mensen niet kunnen.
Vermaak de mensen en dan moet je ook een beetje een poser zijn
Had ik al gezegt dal SLASH roelt!!!!
Jimmy Page, SRV, Brain Setzer, Keith Richard(s?), Joe Perry, enz.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
hij is een zeer expressief gitarist (misschien meest expressieve aller tijden), maar die tijden lijken voorbij als je naar VR en snakepit luistert....de solos van nu zijn vooral veel noten op en neer de hals ben ik bang.
in gnr had je pas klasse solos, ik hoef ze niet op te noemen, classics gewoon 8-)
live was tie toen ook veel expressiever en muzikaler bezig, nu meer technisch en show....jammer maar ja, zo gaat t eenmaal zodra een gitarist merkt dat ie legendarisch is geworden.
zelfde geld voor malmsteen, page, blackmore etc...de complimenten gaan in de weg zitten van hun muzikaliteit.
maar als ik m nu de oude gnr nummers+solos hoor spelen met vr of snakepit, hoor je wel dat ie nog beter is qua techniek....maar dat soort solos doet ie niet meer in zijn nieuwe materiaal wat ik ook minder vind.
:???: :-?
slash en elton john...of vind je dat niet grappig?
Is de reden waardoor ik begonnen ben. Man kan toch ongelooflijk spelen vind ik. En die attitude hoort erbij vind ik. Moest ik in zijn schoenen staan ik zou nog veel erger zijn :-D