oke ik begin er wel een topic over
Printable View
oke ik begin er wel een topic over
geef me ff de tijd; dan schrijf ik een column...
Hij is best goed geworden die collumn..
Jah, niet echt een column helaas, maar gewoon een leuk tekstje. Zulke dingen schrijf ik veel als ik niet even wil spelen omdat mijn vingers kapot zijn en door mijn collectie pc spellen heen ben :grin: al wint de gitaar steeds meer terrein.
ow gitaar gaat zo'n groot deel van je leven worden...
Vreemd is dat, vind je niet? Toen ik hem kocht dacht ik nooit dat ik er zoveel mee aan zou gaan vangen. Zelfs in de eerste weken na de aanschaf niet, integendeels zelfs. En nu, tja, het is niet normaal. Gisteren heb ik: geslapen, school gedaan, gegeten, gitaar gespeeld. that's it, geen andere hobby. Vreemd. Heel maf.
ow ik had een tijd da'k 's ochtends speelde... op school dacht aan m'n gitaar... thuis tot het eten speelde.. na het eten tot bed tijd speelde... Judo, huiswerk, school en werk waren nogal irritante stoorzenders.
Ja, maar dat maak ik dus nu door. Precies wat je zegt; het lijken stoorzenders - al heb ik het geluk dat ik school wel kan aanwenden om over gitaren te praten via dit forum :smile:
hmm ja... terwijl ik eigenlijk m'n huiswerk voor economie af wou maken... er zijn gewoon dingen die me naar dit forum dwingen...
Nou nee, thuis niet, want we hebben telefoon. Op zich wel gunstig. Dan zet ik een paar tabs op het beeldscherm en dan maar spelen :smile: