Joe perry op nummertje 48?? mag van mij ook wel wat meer up, heeft absoluut zijn steentje bijgedragen met supercoole riffs.
Printable View
Joe perry op nummertje 48?? mag van mij ook wel wat meer up, heeft absoluut zijn steentje bijgedragen met supercoole riffs.
De Rolling Stone is echt zon hypeblad en eigenlijk ook zeer mainstream. The White Stripes zijn zwaar overhyped in Amerika en daarom staat Jack zo hoog. Dit soort lijstjes zijn gewoon goedkope marketingtrucs, want je krijgt er veel aandacht mee en je wilt toch weten of jouw favoriet erin staat.
eddie hazel staat te laag :(
je bedoelt waarschijnlijk Jimmie Hazel van 24-7 Spyz?
niemand die ooit van Eddie Hazel heeft gehoord, geen wonder dat ie er niet in staat.
ik wil nix van die lijst weten :)
43 Eddie Hazel of Funkadelic
hij staat er wel in hoor :???:
Randy Rhoads op 85 grrrrrr minstens op plaats 20!
en geen steve morse!
Het kan nog erger dan Cobain op 12. In een readers poll van Guitar world werd Ex nirvana en Queens of stone age drummer (!) Dave Grohl verkozen tot beste rock gitarist van de wereld. Zegt wel wat over de lompe smaak van de gemiddelde amerikaan. Waar is trouwens Pat metheny (zoiets) in deze lijst :(
Het kan nog erger dan Cobain op 12. In een readers poll van Guitar world werd Ex nirvana en Queens of stone age drummer (!) Dave Grohl verkozen tot beste rock gitarist van de wereld. Zegt wel wat over de lompe smaak van de gemiddelde amerikaan. Waar is trouwens Pat metheny (zoiets) in deze lijst :(