Interessante stelling. Ga je dan wel uit van spelen op een amp in standje clean, of vind je dat voor alles gelden?
Btw: wie is in hemelsnaam Ron Jeremy?:soinnocent:
Printable View
Ik heb precies andersom, ik ben niet zo full sized humbuckerig.
Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen doe mij maar single coil uit de Fender stal.
Strat heb ik heel lang ook verschrikkelijk conservatief gevonden, maar inmiddels kan ik 't toch wel waarderen.
nee, ik vind elke strat singlecoil gewoon echt heel erg onprettig. Maakt niet uit wie erop speelt. Ik herken het uit duizenden, en loop graag een blokje om.
Mijn ma, bijvoorbeeld, heeft een gruwelijke hekel aan trompetten en cello's. Mijn oma heeft een hekel aan sopranen. Ik houd niet van singlecoils. Om dan te zeggen dat ik mijn pilletjes weer in moet nemen is weer zo'n hollandsche k*topmerking, op de man af. Was vergeten waarom ik nauwelijks meer post maar dit was het. Thanks, benwave, voor de herinnering.
En dan is Dirk Hendrik nog niet eens langsgeweest!
Olie, vuur, knuppel, hoenderhok? Je gaf het zelf al aan. Meneer orpheo kan nogal polariserend uit de hoek komen. Doe ik weleens hoor. En de perik bijvoorbeeld ook. Dat lokt reacties op. Dan moet je niet gaan piepen he… twee seconden later zijn ze het al weer vergeten en draai het helal nog steeds door.
Beetje jammer dat ik er dan weer bijgehaald wordt, ik was zo goed op weg...... sad