Ik heb idd. al meerdere pb' s gehad van mensen die al het e.e.a. over Yoni op den Kamp wisten te vertellen.
Heb zelf i.i.g. mijn 70 € nog niet terug.
Misschien moet ' ie er voor sparen..
Printable View
Ik heb idd. al meerdere pb' s gehad van mensen die al het e.e.a. over Yoni op den Kamp wisten te vertellen.
Heb zelf i.i.g. mijn 70 € nog niet terug.
Misschien moet ' ie er voor sparen..
Dat zal wel ja, de rest van zijn geld is vast naar de advocaat ☺
Dat gele spul waarschijnlijk, maar vooruit..
@willy, Ik hoop voor een goeie afloop van je. Houd ons op de hoogte, want dit is echt wazig.
En blijkbaar heeft ie wel knaken op fancy schmancy overhemden te kopen... :soinnocent:
http://www.imgrum.net/media/12185845...7950_329632785
@Schrevel; je weet niet waarover je praat man. Als jij 3 weken+ wachten na betaling bij een particuliere transactie acceptabel vindt voor verzenden, hoop ik je nooit te treffen op MP.:stop:
Jij snapt het allemaal niet zo best he?
Drie weken voor een MP is natuurlijk belachelijk.
Hopelijk komt het goed.
Ik ben ook ooit bedonderd, met een delay van 100 euro.
Zooooooo vervelend. Nog aangifte gedaan maar had natuurlijk net zo goed zandkorrels in de Sahara kunnen gaan tellen.
Ik ken Yoni maar al te goed. Dat geld krijg je niet meer.
Nog steeds niets ontvangen..
Kom op Yoni !!
Ik weet dat je dit draadje volgt ..
Ik heb inmiddels al andere pickups, het geld heb ik niet nodig en ik beloof met mijn hand op m'n hart dat ik, als je de 70 euro overmaakt, het geld aan een goed doel zal doneren .
Het gaat om het principe.
Laat je niet kennen en kom over de brug !
Karma is a bitch...
Ik ben vorig jaar voor 25€ opgelicht, ze doen het wel degelijk voor kleinere bedragen. Misschien zelfs makkelijker met kleine bedragen, grotere kans dat men het op wil laten sturen dan met grotere bedragen,
Overigens heb ik daarvan aangifte gedaan maar nooit meer iets van gehoord.
Artsen zonder grenzen
Kwf
Rode Kruis
Dierenbescherming
Partij kas van Denk !
Jantje Beton
Mer stille voorkeur voor 1..