Ik zou zeggen basswood.
Printable View
Ik gok niet op basswood, dat lijkt me net anders. Dit lijkt heel erg op wat ik onder de lak van een 1996 affinity uit korea ben tegengekomen.
Juist daarom bleef ik in het begin o.a. hameren op de vraag van de houtsoort.... Wilde niet gelijk die ultimate relic in twijfel trekken, maar twijfelde echt of het een usa fender is. Volgens mij is het gewoon een kat in een zak.
Oeps! Interessante wending :-)
Een samengesteld gitaartje, spelen over een basversterker, de TS weet niet hoe hij de pickups in de hoogte moet verstellen... Ik denk dat het wel aan iets anders dan de pickups kan liggen.
Ts, post eens een goeie serie foto's, liefst ook van onder de slagplaar. Krijg een beetje het gevoel dat je keihard in je hol genaaid bent door de verkoper.
ik zie hier toch duidelijk jaarringen lopen en over het algemeen zie je dat met basswood toch veel minder dan bij Alder?
Daarom gok ik nog steeds op alder.
Essen is het iig niet...
Maar als het toch basswood is dan moet het haast wel een Aziatische Stratbody zijn, naar mijn weten wordt dat bij Fender USA en MIM strats niet gebruikt...
Denk nook dat het geen lindehout is. Lijkt op een of andere aziatische cheap ass variant.
Mijn gok is toch ook eerder basswood. Volgens mij gebruikte Fender dat voor de MIM bodies begin jaren 90?
Het zou nog poplar kunnen zijn, een hoop strats zijn vanaf negentig daarvan gemaakt.