:seriousf:
Printable View
Nou frank er is nog steeds geen touw aan vast te knopen. Ik weet niet hoe het bij de kijkers thuis overkomt maar hier is iedereen met stomheid geslagen. Het feit dat je op jezelf replied met nog cryptische antwoorden maakt het er niet makkelijker op.
# Ik neem aan dat je met 'Frank', mij wilt aanduiden? Oh, oh, oh. Het zit ook allemaal zó ingewikkeld in elkaar hè?
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-gestemt/page3 (bericht #53)
Hier leg ik uit hoe het in elkaar steekt. Frank is dood. En omdat 'iedereen' nu tóch knus samen bij jou achter de computer zit lijkt dit me gelijk het goede moment om te vertellen dat ik niet meer zal reageren op deze naam. Nog vragen?
Ok, en dan nú mijn reaktie:
@Yeahiknow... No. Yeahisee.
Jammer voor die 'iedereen' van jou dan. Context dames, Gewoon lezen. Dat is alles...
En daar is echt geen woord cryptisch van!
Integendeel...
Ik zal je vast op weg helpen: #61 (letterlijk, niets cryptisch dus)
Knarph
JA het is mij duidelijk. Maar toch fijn dat je zelf je post aangepast hebt.
Ik heb alles nog eens teruggelezen en ik snap er eerlijk gezegd helemaal niets van.
Het wordt hoog tijd dat een moderator zich hier even mee gaat bemoeien.
Ik vind je posts behoorlijk irritant FRANK.
Komt me bekend voor!