no way man
't is een hobby die mij veel geld kost, ik dacht dat dat wel duidelijk was ondertussen...
Printable View
Ha maf! En ik die dacht dat je met al de Guttlin modellen een zelfstandige was :seriousf:
't Is wel een keizalige hobby... Nog geen enkele gitaar afgewerkt -wel bijna-, maar VERSLAVEND ;)
Dus ik versta het wel, de dure hobby. Maar verkoop je ze dan niet om een volgend project te sponsoren?
Modern classic. Hij past bij je slogan. Dit wordt je doorbraak!
thx nico
Het model is wat meer mainstream dan mijn andere ontwerpen, zal idd mss wat minder weerstand opwekken. De andere modellen zijn vaak love it or hate it dingen.
oeps, zie dat ik op het plan perongeluk "nocaster" gebruik als naam. moet uiteraard nostrat zijn. nocaster bestaat al.
Toch klaar gekregen een soort sunburst te maken in photoshop. Valt minder goed mee dan ik had verhoopt, de sb finish icm dit model. Nu, het is ook nogal een steriele fade maar ik denk toch dat het een kleurtje zal worden ipv sb.
http://i158.photobucket.com/albums/t...CASTERSB-1.jpg
Ik zou er nog eens goed over nadenken. Die 2-tone sunburst staat hem namelijk wel héél erg goed! En wat No1Hops ook al zei, hij oogt steeds minder apart naarmate ik hem vaker zie. Helemaal met die burst, wat een gaaf ding!
Vind die sunburst ook niet mis, en normaal gezien ben ik er niet voor te vinden. Echt waar, tof model deze!
ja, mss heb je gelijk. Moest er zelf even aan wennen maar ziet er niet slecht uit,denk ik nu. Denk ook dat de SB mooier te krijgen moet zijn in het echt, meer dynamiek dan deze gelijke schaduw in photoshop. In SB versie is de knipoog naar de oerstrat alleszins héél duidelijk.
Daar heb je gelijk in. Voor zover ik al andere modellen gezien heb, vind ik het eigenlijk de eerste van-fender-afgeleide headstock die echt mooi is. Vergelijkbaar met een goed bier. De eerste keer proeven is wennen, maar nadien krijg je er niet genoeg van.