dat is trouwens een heerlijke gitarist, heb hem 1 keer live gezien in paradiso met zijn vriendinnetje en ook een keer langer in een videomontage.
prachtige tele met bigsby heeft ie :p
Printable View
Alleen van de Klinkenbeltsweg ;) maar daar is opzich niks mis mee :) Wonen een aantal volksbuurt families meer niet.
Enige vind ik dat Rivierenwijk nogal een bende is. Rommelig maar de criminaliteit is daar al minder geworden. Voor aantal jaren geleden nog wel eens een schietpartij geweest. En er word nog wel aardig wat gehandeld in verdovende middelen.
Dubbel.. :S kut storing...
ik heb het hele topic niet gelezen wat een pagina's!
maar ik heb wat schoeven zitten wisselen op mn jem!
Damn! ik merkte wel verschil zeg! speeld wel wat minder maar klinkt beter!
dacht dat het hier wel rustig zou zijn? zijn er niet vele mensen richting amsterdam dit weekend?(zal geen namen noemen!):blast::chicken:
Ik vind het wel erg dat jullie m'n post niet serieus nemen. arrogante kloothommels dat jullie zijn!
How...., maar dan houd je wel 5 gaatjes over, die dan weer wel als tonechamber dienen, dat dan weer wel :cooler:
Even off-topic. Ik heb bijna exact dezelfde tele als Robin. Laatst na een gig van Kane backstage geweest om deze tele te laten signeren. Dachten die gasten (incl. Robin zelf) dat ik zijn tele in mijn handen had. Slechts één van hun guitar-techs zag in een oogopslag dat het een andere tele was. Die van mij is is iets minder versleten dan die van Robin :sssh: