Ik kom nog even met de eieren na Pasen, en met mosterd na de maaltijd, maar:
Gefeliciteerd!
:makeup:
Edit: ze mogen op de site wel eens aanpassen dat jij de gitarist bent :o
Printable View
Ik kom nog even met de eieren na Pasen, en met mosterd na de maaltijd, maar:
Gefeliciteerd!
:makeup:
Edit: ze mogen op de site wel eens aanpassen dat jij de gitarist bent :o
De tour zit er weer op, ben gesloopt maar het was ooooooooongelooflijk tof!!!!:ok::ok::ok:
Cool hoor. Nogmaals respect, het programma zag er zwaar uit! We krijgen vast nog wel een uitgebreid verslag als je weer bijgekomen bent?
Hee hee woensdag in Zwolle nog wel even voluit he als ik kom kijken
:blast:
We kunnen Timo live volgen morgen :crazyhappy:: http://www.hedon-zwolle.nl/index.php...sk=view&id=698
Hee Timo,
diep respect voor wat je neerzet op het podium bij Delain. Het was een geweldig concert gisteren in Zwolle en ik hoop dat er meer (zoals gisteren Michael Jackson achtige) solo momentjes in gaan zitten want volgens mij kun je je dan nog veel meer uitleven. De Dutch Purple is ook nog steeds mijn favoriet al zou ik willen dat ik maar een tiende zou kunnen van wat jij er mee doet.
Geweldig.
Thanks Gera!!!!:ok:
Zeer tof concert. Volgende keer ga ik iets meer naar rechts staan om je gitaarkunsten te bestuderen ;) Leuk dat ik je nog effe heb kunnen spreken.
Intussen klaar met de gitaaropnames voor het 3e album in zweden.
Het album is geproduceerd door Jacob Hellner (Rammstein, Apocalyptica, Clawfinger, etc).
Het was bijzonder leerzaam om te werken met zulke ongelooflijk professionele mensen. Maar ook heel zwaar want je ligt echt onder een vergrootglas.
Anyway, heel tevreden met het eindresultaat. Super (flashy) gitaristisch is het niet, maar de nummers, het totaalpakket en de sfeer is erg gaaf!