Prima Mitch, waai gewoon ff binnen, 't is meer dat er dan een overzicht is wie wel en niet, snap je..( M20, H30 of M 25? )
@ Niels en Thomas: Leuk!
Printable View
Ja, da's logisch, het is een studio, geen balzaal. :listen:
Ik moet tot 14:00 verplicht vrijwilligerswerk doen in Vlaardingen dus ben dan al 'in town'. Alleen wil ik uiteraard een gitaar meenemen, zo'n pietepeut ben ik dan wel en da's logistiek wat minder handig. Maar dat vogel ik nog wel uit en anders hoor ik de clips wel.
Sh*****t
Had eerdere afspraak over het hoofd gezien; kom ik niet onderuit:(
Kan echt niet langskomen.
Baaaaaaaaaaaaalt
Uit mijn hoofd zijn het M25s maar dat weet Frits vast beter dan ik!
Dat zouden dan M20s moeten zijn toch? Volgens mij zijn er nooit H20s geweest en in 63 waren er volgens mij nog geen H30s. Voor 't geval iemand per se een 100W top er doorheen wil jagen op full blast is het misschien toch wel handig om te weten wat erin zit, Frits ;)
Zal ik Toneblo voor de zekerheid een minder mojo maar toch niet zo heel beroerd 1960 G12T75 loaded cabje uit '83 meegeven voor als iemand de Challenger ff helemaal open wil gooien?
Is voor een impressie hoe de amp klinkt op een "modale" 4x12 miss niet zo'n gek idee.:rockon:
Amp voluit en amp op een T75 cab (oud of niet) zijn twee zaken die mij geen bal interesseren, maar ik weet nog niet eens zeker of ik kom dus trek je daar niks van aan :D
Er zijn nog steeds mensen die voluit willen kunnen met een 100 watter
(ik niet trouwens, snoeihard wel, voluit is wel eens aardig om te horen wat
er dan met je geluid gebeurt maar voor de rest is niet erg praktisch en tikkelje ongezond)
Heb helaas nog geen G12M25 loaded 4x12; komt er wel aan zodra Toneblo weer tijd heeft:rockon:
Maar wees gerust: voor mensen met fijnbesnaarde oren neemt Arjan ook zijn Giablo 2x12 met G12M25 uit 1969
mee .... :D