OK, thx. :ok:
Dan wacht ik wel tot er één voor een betere prijs voorbij komt.
Printable View
OK, thx. :ok:
Dan wacht ik wel tot er één voor een betere prijs voorbij komt.
Nou, ik heb dus even gewacht, en wat onderhandeld, en ja hoor, de MT10 die al een week of 3 op MP stond ligt nu op mijn thuis-pedalboard.
Ik had een week of 2 geleden ook al een gemodificeerde MS10 getest van forumlid Robert-Gitarist, en was eigenlijk wel onder de indruk van dit pedaal.
Vooral als standalone overdrive klonk ie echt goed.
De MT10 vind ik na er een uurtje mee te hebben gekloot, ook een lekkere standalone overdrive, maar ook zeker geschikt om mijn crunchy Stiletto in high gain toestand te brengen met een wat dikkere sound.
Happy pedaling! :cheerup:
Hee cool dat je hem toch hebt gekocht Henri! :) Gefeliciteerd!:ok:
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar dat pedaal moet ik bekennen.
Die MS10 is inderdaad ook wel een lekker ding he ;) vergeet niet dat ie gemodificeerd is, dus de naam "metal charger" doet ie gelukkig geen eer meer aan.
Hoe is trouwens de switch nou van die Mostortion?
De switch hapert af en toe, valt mee. Misschien dat ik hem ooit wel 's laat repareren.
De schakelaars schijnen toch wel een zwak punt te zijn van deze pedalen, mijn TS10 heeft er nog meer last van, beetje jammer. :(
Kom maar 's langs, kun je 'm horen/lenen. :ok:
Haha, ja, het schijnt dat ze toch relatief zeldzaam aan het worden zijn.
Voorlopig blijft ie lekker op mijn pedalenplank, 'k zal er binnenkort wel een foto van posten. Ik heb nu 6 stuks verschillende pedalen uit de 10-series, en de DL10 heb ik dubbel, in totaal 7 dus. :)
Ik was trouwens al door 2 forumleden getipt, nadat ik de advertentie zelf ook al gespot had, maar toch bedankt. :ok: :)
In eerste instantie was de vraagprijs "bieden vanaf €75,-", maar dat vond ik ook teveel, dus gewoon een paar mailtjes eraan gewaagd, en uiteindelijk toch tot een redelijk compromis gekomen.
Pica: :cheerup:
https://lh4.googleusercontent.com/_t...40/Afb0116.jpg
Geil...
Goh wat is het lang geleden dat ik zo'n FC-50 had..
Zelfs die dingen zijn al vintage... ;)
De FC-50 staat op de nominatie om vervangen te worden door een Musicomlab switcher/looper, maar blijft gewoon een goede en simpele midi-controller.
Vandaag heb ik een (ongemodde) MS10 ontvangen van een forumlid.
Straks maar 's testen....
Tja, wat zullen we er 's van zeggen, behalve dat de switch hapert :confused:, en als enige pedaal in de keten, zit er een hoge, niet al te harde, maar danig irritante piep in het pedaal, ook als ie uit staat.
In de keten met de rest v.d. 10-serie pedalen is er geen piep.
Verder klinkt ie een beetje zoals ik verwacht had, matig.
De punch-knop is wel lekker trouwens, en je kunt ook vrij goed variëren met de level en drive knop.
Als booster vind ik 'm niet zo lekker, valt weg in de mix.
Die piep is niet normaal en niey MS10 (SM9, SML) eigen.