@ Niekb,
What the fúck is dát! Hahah.. Ik weet niet of ik dat nou een super cool apparaat vind of dat ik het een draak van een gitaar vind!:D
Printable View
@ Niekb,
What the fúck is dát! Hahah.. Ik weet niet of ik dat nou een super cool apparaat vind of dat ik het een draak van een gitaar vind!:D
:seriousf:
Tja lastig knap te fotograferen maar ik vind m vet
Ik vind die Mustang HELEMAAL de shit! Wat ontzettend cool!
Die van Kim Wilson staat tot nu toe boven aan mijn lijstje :) dr komt natuurlijk nog wel meer maar tot die tijd... :cheerup:
Ik doe dit jaar mee met mijn zelfbouw bas gitaar!
Foto 2 kan gebruikt worden
http://i23.photobucket.com/albums/b367/thijser/2-2.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b367/thijser/1-2.jpg
Puike bas hoor thijser ! Het voorvocht borrelt in mijn pijp...
Maar een 3e keer quoten vind ik een beetje teveel van het goede.
Samen met de "Jippie" van Woml mijn absolute favorieten.
Dat lijkt me niet zo'n slecht idee om eerlijk te zijn, maar omdat de wedstrijd nu toch al bezig is zit zou ik grote veranderingen houden voor volgend jaar. Ik ben van plan om na de wedstrijd een topic te openen om ideeën aan te brengen en reacties te peilen. Een aparte onderverdeling vergt best ook aparte albums en dan zou ik opnieuw moeten beginnen.
Langs de andere kant: Je zou je misschien ook kunnen afvragen of het iets uitmaakt: als ik nu gewoon alle punten optel kom je evengoed aan een uitslag die je zelf nog kan onderverdelen in de 'mooiste gitaar van alle gitaren', mooiste zelfbouw, mooiste bas, mooiste factory (ik zal dit jaar in de uitslag zeker de medewinnaars/toppers vermelden in al die zaken)... Zou een aparte onderverdeling vooraf met aparte puntenverdeling een andere uitslag geven of niet? Ik weet het niet, maar ik vermoed van niet :)
Een zelfbouwfan zal altijd z'n punten geven aan zelfbouw, veel verandering zal er niet zijn. Als je gaat onderverdelen versnipper je de wedstrijd ook: zelfbouwers stemmen in de zelfbouwwedstrijd en basliefhebbers stemmen enkel over de basgitaren bv, en er zullen er zijn die het andere topic geen blik gunnen. Niemand heeft dan een idee van wat nu eigenlijk te mooiste van allemaal is, en dan zou ik wel missen.
Tot nu toe vrijwel uitsluitend prachtige gitaren en bassen en er is zichtbaar zorg besteed aan de kwaliteit van de foto's. Verder valt het grote aantal aan prachtig zelfbouwspul op. Het belooft een moeilijke strijd te worden. Het is NU al moeilijk kiezen. :crazyhappy:
Ik weet nog niet of ik meedoe dit keer. Mijn ES scoorde goed in de eerste editie. De enige gitaar die daar een beetje aan kan tippen is mijn Gibson Les Paul Standard Lite DC. En daar heb ik geen goede foto's van. Volgende week dinsdag zie ik die pas weer terug (ligt nu in Emmen). Ik hoop dat het lukt om met m'n iPhone een fatsoenlijke foto te maken. En anders maar niet. :)
Ik ben zeer benieuwd naar het aantal inzendingen dit jaar.
Het gaat feitelijk natuurlijk helemaal nergens om, maar het blijft een leuk initiatief en hoe dom het ook mag wezen, ik kijk verlekkerd uit naar het resultaat.