Ik kan wel, indien alles lukt natuurlijk, een stand voor 5 gitaren meenemen.
Wie zorgt voor de vrouwen?
Printable View
Ik kan wel, indien alles lukt natuurlijk, een stand voor 5 gitaren meenemen.
Wie zorgt voor de vrouwen?
Ik heb twee enkele stands, die gooi ik wel in de auto. En ik neem mijn Nikon DSLR ook wel mee.
Mag een Fender Custom Telecaster FMT HH naar binnen? Ik heb verder nog een HighwayOne met wat modificaties (messing vintage brug en 4-way switch). Die FMT is helemaal standaard maar wel lekker afwijkend met z'n splitbare Seymour Duncan humbuckers, mahonie body en set neck. Van Gibson SG naar Tele "at the flick of a switch".
Ja, ik ben er ook wel benieuwd naar!
Update: (17 deelnemers, 20 Tele's en 19 parkeerplekken)
-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock, Heritage Amps 2*12, Fender JazzBass, 7 parkeerplekken voor Tele's
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea, Hook Captain 34
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro/ bekkens/ snare/ stokken/ Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst, 5 parkeerplakken voor Tele's
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Gibby-caster / Cabronita / evt 3e Tele
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb, 2 stands
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Fender TC-90
-Nielsje - parkeerplek voor 5 Tele's
-Harry
-Zoon van Johan B / Johan B zelf - Fender Mex Tele
-Josan - Fender Custom Telecaster FMT HH
Mooi Nielsje, mooi! Wat betreft de vrouwen: mijn vrouwtje is op bepaalde momenten ook aanwezig. In de tijd dat ze er niet is, zit ze bij moeders. Wat mij weer 'n bezoek aan schoonmoeder's scheelt. 2 vliegen in een klap dus!
Als de auto niet te vol zit met andere dingen, zal ik ook nog 2 losse stands meenemen. En voor wie 'n Tele met Nitro heeft: m'n 5-plekker is bekleed met katoen. Nitro-veilig dus.
Kim, ook jij bent geweldig! Mag ik er dan van uit gaan dat je ook het fotograferen doet?
Die Custom Telecaster FMT HH van jou mag zeker mee, net als je Snelweg 1. Die FMT HH heeft hier overigens ook nog 'n rtijdje op de GAS-lijst gestaan maar ben uiteindelijk traditioneler gegaan.
De FMT heeft 'n '59-er en 'n Pearly Gates van Seymour Duncan en is daarmee (als je de verschillen in body-uitvoering even buiten beschouwing laat) een betere keuze dan de nieuwe Blacktop-serie. Maar onbekend maakt onbemind.
2 dingen er nog over: We kunnen nu mooi de Little '59 van Vulv met een vol formaat vergelijken. Het andere: deze FMT HH is het broertje van de TC90 van Fahrzin; zelfde serie (Special Edition) en komt dus uit dezelfde Koreaanse fabriek.
Voortgang:
De zaal bij DB's is sinds dus vastgelegd. Voor de route: http://www.dbstudio.nl/route.php
Parkeren is gratis!
De zaal kost ons 100 euro. Ieders bijdrage is dus 100 gedeeld door het aantal bezoekers.
Wat we krijgen voor dat geld: de zaal, 'n drumstel, 'n basversterker en ('n oneindige voorraad) koffie en thee. Andere dranken/versnaperingen zijn voor eigen rekening!
We hebben van (zeker) 13.00 tot 17.30 (en echt geen minuut later!) de beschikking over de zaal. De avond ervoor is er een feest, ivm de opruimwerkzaamheden kunnen we er (waarschijnlijk) niet eerder in. Mijn verzoek: zorg dat je er rond 12.30-12.45 bent. Elke minuut die we eerder kunnen beginnen is meegenomen!
Mr. Bleusbreaker heeft een schema, hier worden momenteel nog de puntjes op de i op gezet.
Wie komt er met wat:
-Mr.bluesbreaker - '62 Fender RI Japan, Zvex Box of Rock, Heritage Amps 2*12, Fender JazzBass, 7 parkeerplekken voor Tele's
-H.Huisjes - Fender Lite Ash Korea, Hook Captain 34
-Vulvasonic - Fender USA std met SD '59 & hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
-Luke-wannabe - wicked afro/ bekkens/ snare/ stokken/ Fender Road Worn
-Outline - G&L Tribute Asat Classic 3TSB & G&L Tribute Asat Classic Blue Burst, 5 parkeerplakken voor Tele's
-Platyhelminthes - Fender Thinline met GHS lil'punchers
-Hendriks - Gibby-caster / Cabronita / evt 3e Tele
-Kim Wilson - Fender Baja & SF Vibrolux reverb, 2 stands, Nikon DSLR
-Tupelo - Blade Tele
-Michael AE - Fender CS Esquire
-GHK123 - Zelfbouw Tele ('52 stijl?) en Mesa Blue Angel 4*10
-Tillens - G&L Asat Classic, G&L tribute, USA STD tele
-Fahrzin - Fender TC-90
-Zoon van Johan B / Johan B zelf - Fender Mex Tele
-Josan - Fender Custom Telecaster FMT HH (en Highway One?)
-Nielsje - parkeerplek voor 5 Tele's
-Harry
Praktisch:
Parkeerplekken zijn dus (in principe) geregeld maar 'n extra 5- of 7-vakker is welkom, zeker bij meer aanmeldingen.
Kim Wilson neemt z'n camera mee en maakt ook de foto's(?).
Volgens mij schiet het aardig op...
Zoals gezegd, wat ik nog even kwijt wil aan jullie...
Ten eerste: de lijst, zoals we die nu hebben, geeft naar mijn mening een hele aardige doorsnee van wat er zoal aan tele's te koop is. In dat opzicht vind ik de meeting nu al geslaagd.
Ten tweede: Ik wil jullie verzoeken de spec's van je Tele op te zoeken en naar mij te PM'en. Die wil ik hier plaatsen zodat iedereen op voorhand (aan de hand van de spec's) alvast een lijstje met favorieten/zeker willen horen kan samenstellen. Met die lijstjes kunnen we dan 'n lijst maken met gitaren die zeker gehoord moeten worden. Dit ook ivm de toch redelijk krappe tijd.
Als laatste wil ik even duidelijk maken waarom we voor de zaal hebben gekozen: Heel simpel: de ruimte en het overzicht in het programma.
De grote oefenruimte's was echt zo goed als onmogelijk. 2 kleinere ruimte's had ook gekunnen maar dan had het wel rommelig geworden met het heen en weer lopen en, net zoals op Lowlands, had je zeker dingen gemist die je wel had willen horen. Daarnaast had niet iedereen met het jammen in 1 ruimte gekunnen omdat deze dus te klein zijn.
De omstandigheden in de zaal zullen niet optimaal zijn (akoestiek bijvoorbeeld) maar het geeft vqua geluid wel realistischere omstandigeheden. Daarnaast ben ik van mening dat we op deze manier wel het meeste uit de meeting kunnen halen.
Overigens is het grootste pluspunt van de zaal natuurlijk de aanwezigheid van de bar...
You've got PM!