Mark Lanegan en air tegelijk.
Qeeuns en massive attack is iid ook jammer. Maar gelukkig kan ik buiten deze band nog wel naar de band of skulls voor de rest zie ik wel waar ik heen ga. Waarschijnlijk bier drinken.
Printable View
Mark Lanegan en air tegelijk.
Qeeuns en massive attack is iid ook jammer. Maar gelukkig kan ik buiten deze band nog wel naar de band of skulls voor de rest zie ik wel waar ik heen ga. Waarschijnlijk bier drinken.
Morgeeeeeeeeeen.
Mumford & Sons, Band of Skulls en Blood Red Shoes here I come. :cheerup:
yeah tas gepakt! Bier gekocht! Andere (on)gein geregeld!
Nu alleen nog ff slapen!
Word weer een mooi feust!
Zometeen inderdaad even m'n tas vol gooien met de benodigde shite, en dan morgen richting Biddinghuizen! Heb er zin in.
En leuk detail is dat ik met m'n bandje een nummertje speel op het ogoNONogo podium!:)
Tas gepakt, hopelijk niks vergeten en morgenochtend vroeg richting LageLanden, ben benieuwd hoe het weer gaat uitpakken!
Yes! Straks de trein in en dan vanaf morgen drie dagen bikkelen!
Viel spass Marlene, misschien doe ik nog wel een belletje!
Ik vertrek morgenmiddag pas. Gisteren besloten om toch maar niet te gaan kamperen, mijn vriendin is 7 maanden zwanger en moet ongeveer tachtig keer per nacht naar de wc. Wordt dus elke avond terug rijden (zij dan). Ach, weer eens wat anders.
Ja, bel even, lijkt me leuk! Ik ben 's avonds ook wel redelijk op tijd klaar waarschijnlijk. De laatste band op Alpha eindigt elke avond om 23.15.. En kan tussendoor (vroeg op de middag) ook nog wel 's even er tussenuit.
Het was een feestje.
Eigenlijk behoorlijk weinig gezien, maar des te meer gezelligheid onderling! Sergej Tankian was een van mijn hoogtepunten.
(en sorry Marlene, zag je smsjes steeds te laat en kon me ook even niet losmaken van de groep, volgende keer beter :makeup: , hoop wel dat je het naar je zin gehad hebt!)
Leuk festivalletje :)
Hoogtepunt voor mij was Jonsi, heb me moeten bedwingen niet te staan janken daar. Op 2e en 3e plek Mumford & Sons en The Low Anthem.