:makeup:
Soms kan een smiley precies zeggen wat je met woorden niet kan.
Printable View
:makeup:
Soms kan een smiley precies zeggen wat je met woorden niet kan.
Ik zit niet te wachten op midi dingetjes en xlr uitgangen.....
Coiltaps geven je gitaar ontzettend veel variatie. Daar houd het wel een beetje mee op voor me.
Verder staat er een Line 6 Pod bij me en dat vind ik al meer dan digitaaltechnisch genoeg.
Wat een over-the-top thema gitaar zeg. Jammer, want zonder de belachelijke elementringen en slagplaat zou hij een stuk beter te doen zijn.
dankje johannes, hehe.
ja ik denk zelf ook dat met een mooie halve cirkel het er al beter uitgezien zou hebbenof een plaat zoals de sg.. maardan wel bijpassend niet teveel punten enzo
het ringetje van de treble en rithem vind ik wel stylisch.. wel iets te groot..
ik had de tone en volumeknoppen in 1 lijn geplaatst (als het toch nieuw moet)..
kAN JE iig zien of het chinees is:P haha
oeh ik zat net filmpjes te kijken van de dusk tiger.. met de elementenswitch kan je ook dingen doen.. instellen hoe en wat:P.. je kan met de software je humbuckers veranderen in singlecoils.. en dingen veranderen..
idd veeeel verder dan de robotgitaar:P alleen ziet hij er niet zo charmant uit..
software...
Nee, niet in m'n gitaar. dat gaat me te ver :seriousf:
ik vind 'm echt zo lelijk niet. Kom, ik vind 'm ook niet mooi an sich, maar toch beter dan de helft van de speelgoedstratjes die je op dit forum hier ziet.
Ik zit net hiernaar te kijken (er is nog een aflevering).
Een paar dingen vallen me op:
- Op video vind ik de gitaar er minder lelijk uitzien dan op foto; nog meer als ik probeer te vergeten dat het een gibson is
- Ik hoor allemaal irritante geluidjes als hij zijn elektronica bedient. Die hoor ik de laatste tijd ook als ik met mijn camera vlak bij een aangesloten element kom; een lens die zichzelf scherp stelt, maakt een flinke herrie door een pickup. Het volume lijkt in het filmpje weliswaar uit te staan, maar het komt ergens doorheen
- Ik vind die stemprocedure in de demonstratie nogal omslachtig. Niet waar het gaat om de hele gitaar in een andere stemming zetten, maar tijdens een nummer merken dat de gitaar vals is.
'That's how long the touch up took'. Ik tel toch zeker 14 seconden :seriousf: