volgens de experts is het verschil tussen 50 en 60 hertz te verwaarlozen...
ik ben zelf ook leek op dat gebied dus ik ga maar af op wat de niet leken mij vertellen
bedankt voor je bezorgdheid in elk geval!
gr
@je
Printable View
volgens de experts is het verschil tussen 50 en 60 hertz te verwaarlozen...
ik ben zelf ook leek op dat gebied dus ik ga maar af op wat de niet leken mij vertellen
bedankt voor je bezorgdheid in elk geval!
gr
@je
Waarom uit Amerika halen? Heb je hier niks aan?;)
Hoi Snaarplukker,
Het antwoord is: een krachtig NEE !!!
Toerental 3000 per minuut - draaid VEEL te snel: je lak verbrand / wordt van je body of nek afgepoetst nog voor je "krijg nou wat" kan zeggen. De lengte (slechts 30 cm) van dit barrel is VEEL te kort: de as moet minsten 95 cm lang zijn, want anders is er gewoon geen ruimte om met een body of nek te kunnen manoeuvreren...je stoot steeds tegen het andere polijstwiel - en tegen de behuizing van de motor aan.
ik had de reactie van Marcel nog niet gezien en was al bezig om te bedenken wat voor tegenargumenten ik moest verzinnen...
maar ik sluit me volledig aan bij marcel dus...
ok, toegegeven, het kost wat meer maar dan weet ik wel zeker dat ik een goed apparaat heb wat lekker breed is en niet te snel draait...
bedankt voor je suggestie in elk geval..
gr
@je
uiteraard! helaas zal het nog even duren ben ik bang. Op dit moment zijn de vakbonden en de directie van mijn werk bezig met de onderhandelingen voor een sociaal plan. En pas als dat rond is krijg ik mijn oprotpremie en kan ik mijn bestelling plaatsen. Als er trouwens iemand is die iets kleins nodig heeft van stewmac maar het niet doet omdat de verzendkosten anders te hoog uitvallen, wil ik dat wel meebestellen. dan gaat het bij mij op de grote hoop en hoef je uiteindelijk alleen het verzenden binnen nederland te betalen.
en een polijstmachine valt niet in de catagorie "klein"... ;)
gr
@je
Te gek! Dank je wel!
uiteraard ook de kosten van het bestelde artikel. ;)
en eventueel de kosten van invoer. maar dat zal wel meevallen. want het leeuwendeel zal voor mij zijn..
maar goed, ik laat weten wanneer ik mijn bestelling plaats en dan zie ik wel wie er nog iets nodig heeft...
gr
@je