Oké, koppakking van mn auto zit eraan te komen, en hij wil dat ik 500 euro bijleg samen met mn rr24 voor een ruil. No fucking way dus, daarvoor is de 24 te goed.
Printable View
Oké, koppakking van mn auto zit eraan te komen, en hij wil dat ik 500 euro bijleg samen met mn rr24 voor een ruil. No fucking way dus, daarvoor is de 24 te goed.
Jammer, was een leuk ding geweest.
En in hoeverre is die RR1 in sublieme staat? Misschien debkt die gast wel hetzelfde. Die rr24 en 500 bij, dan doe e die case er toch niet bij? Kun je net zo goed voor die rr1 gebruiken dus dat zal hem vast een rotzorg zijn.
De rr1 is toch aardig wat duurder dan een rr24, ik zou er nog even goed over nadenken want zo'n verkeerde deal is het niet.
Als je zin hebt kun je hem ook gewoon een jaar of 5 voor mij vasthouden? Tegen die tijd heb ik m'n rr3 en genoeg centen voor rr24 ltd. :seriousf:
BUMP :'(
Keep the topic alive :'(
Wie ben jij om zo tegen mij te praten?
Teneerste is 500 euro erbij geen goede deal. Een RR24 zoals de mijne is 900 euro waard, en een dergelijke koffer zou me ook nog wel een euro of 100 opleveren. Er zijn niet veel LTD's die er nog zo goed uit zien als de mijne, daar ben ik van overtuigd. Bovendien zit er bij de RR1 al een koffer.
Ten tweede bevalt me je toontje niet, denk je serieus dat ik er niet goed over nadenk? De RR1 heeft totaal geen resale value vanwege de kleur, zelfde verhaal als met mijn oude soloist.
En dan dat hele stelen gedoe, het is dan misschien een grapje, maar als ik loop rond te bazuinen dat ik jou gitaar steel voel je je ook knap beroerd.
Misschien als je wat ouder bent zul je begrijpen dat je niet zomaar vanalles kan aanschaffen, dat een studie vrij duur is, en uitwonend zijn tbh van die studie ook, laat staan een auto onderhouden. Zeg dus nooit meer dat ik iets moet doen, en vergeet mn rr24 maar helemaal, want die koop jij niet van mij over.