Ok, je hebt deels gelijk, maar jij weet even goed als ik dat er altijd mensen zullen zijn die bij dié winkel kopen waar ze hun amp testen... Tenslotte gaat niet iédereen zijn inkopen ergens anders doen...
Printable View
Nou mensen, Het is twee weken geleden dat ik via Ideal cash betaald heb voor 4 sets snaren. Tot op hden 15 april 2010 niets ontvangen. Ze reageren ook niet op mijn 4 emails. DUS GEWAARSCHUWD.
raar toch dat er maar mensen in blijven tuinen..
als je snarenshop ff in google gooit voor je je centen afstort..
http://www.google.nl/search?q=Snaren...ient=firefox-a
dan weet je genoeg..
Inderdaad, de eerste 3 resultaten op google zijn de webshop zelf, maar nr.4 is deze discussie. Toch wel aan te raden dus om even te googlen als je online iets gaat bestellen:)
Hoi Allen
IK heb na dreiging van aangiften van diefstal op eens bericht gekregen van de beste man. Pffff dit is wat hij terug mailden.
Beste,
Ten eerste onze excuses voor de heel erg late reactie. Helaas is het op dit moment een behoorlijke chaos hier door een reorganisatie. Maar dat ter zijde. Ik heb uw bestelling even bekeken en zie dat het helaas allebei artikelen zijn waarvan we aan het wachten zijn op nieuwe voorraad. Dit duurt helaas voor ons ook al veel te lang en ik stel hierbij dan ook voor dat we het betaalde bedrag zullen terugstorten op uw rekening.
Hiervoor heb ik echter wel het rekeningnummer en naam rekeninghouder nodig.
Nogmaals excuses voor de late reactie en voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
John
Snarenshop.nl
En dit voor een paar losse snaren.
Ben benieuwd hoelang het duurt wanneer het geld terug is gestord.
Dus als je reactie wil drijg dan dat je voor bv vanavond reactie wil hebben ,
dat je anders vanavond nog aangifte doe.Dan pas krijg je in eens reacktie
GR Kees
Heb ook even op de beruchte site gekeken. Hun 'werkwijze' staat duidelijk beschreven.. even verder naar beneden scrollen want daar staat bruikbare info over de 'wet kopen op afstand'.
Een kleine greep uit de website:
Het product moet uiterlijk 30 dagen na bestelling bij de consument geleverd worden. Als dat niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken. Dit geldt echter niet als de partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken.
:blast:
Ik heb al enkele malen mijn snaren besteld bij : gitaarsnaren.com en heb altijd alles snel togestuurd gekregen
ehh, TOEGESTUURD
ehh.. je hebt een edit knopje :D