Jij bent me er ook eentje, die posts niet gelezen waarin ik zeg dat dit topic niet bedoeld is om te praten over er wie er goed/slecht is?
Doe dat alsjeblieft ergens anders:stop:.
Printable View
Okidokido, in dat geval:
Satriani
Vai
Malmsteen
Frusciante
Slash
Clapton
en geen commentaar he, mag niet http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif
En jij mijn post niet gelezen waarin ik al uitleg dat je jezelf tegenspreekt? Je zegt dat dit topic niet bedoeld is om te praten over goed/slecht maar daarna zet je wel mooi onder je post op pagina 2: Hetfield.
En daar zit het hem juist. Bij wat je boven je post zette, kan ik je nog enigzins volgen als je bedoelt dat hij via zijn beperkingen toch goede muziek weet te maken. Het ding is dat hij helemaal niet beperkt was voor '91 dus je uitspraak slaat nergens op. Daarnaast vind je hem eigenlijk ook een belachelijk ventje gezien je Hahaha, hij weet niet eens ...
Je komt zowiezo uit op een mening. En in dit geval is jouw mening gewoon niet gestaafd met deftige argumenten om te kunnen concluderen wat je beweert.
:seriousf::seriousf::seriousf: Wat een topic is dit aan het worden zeg! Het verschil tussen "slecht" en slecht is blijkbaar net even te subtiel voor een internetforum.
Volgens mij wordt dit echt een oneindig lang topic met eindeloze discussies waarin we elkaars mening gaan afzeiken.
Wacht even, we moeten alleen zeggen welke gitaristen we slecht vinden, maar we mogen er niet over praten? :chicken: