Printable View
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Squier02 Ik ben geen duitser :satisfie: Dat maakt het nog erger! :o Anders had je nog een excuus gehad waarom je niet normaal Nederlands kunt schrijven! :D (Of Engels... ;))
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Dat maakt het nog erger! :o Anders had je nog een excuus gehad waarom je niet normaal Nederlands kunt schrijven! :D (Of Engels... ;)) Wil je soms beweren dat dit forum van 10 voor taal is? :???: hm dan moet misschien dan toch maar is mijn spellingscontrole in Firefox aanzetten.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Squier02 Wil je soms beweren dat dit forum van 10 voor taal is? :???: hm dan moet misschien dan toch maar is mijn spellingscontrole in Firefox aanzetten. Nee, sorry. Maar een spellingscontrole is toch nooit verkeerd? ;) Ik vond je "Welcome by the club" gewoon geweldig. :D:hippie:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Nee, sorry. Maar een spellingscontrole is toch nooit verkeerd? ;) Ik vond je "Welcome by the club" gewoon geweldig. :D:hippie: Tot uw dienst! altijd in om mensen te vermaken :satisfie:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Dat maakt het nog erger! :o Anders had je nog een excuus gehad waarom je niet normaal Nederlands kunt schrijven! :D (Of Engels... ;)) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Squier02 Wil je soms beweren dat dit forum van 10 voor taal is? :???: owned! :D Tsja squier, er lopen hier een hoop wijsneuzen rond, niets van aantrekken, ik kan gewoon lezen wat je schrijft.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tho owned! :D Tsja squier, er lopen hier een hoop wijsneuzen rond, niets van aantrekken, ik kan gewoon lezen wat je schrijft. We hebben al zat wijsneuzen, vooral in de politiek. maar laten we ons bezig houden met de gitaar. :hippie:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Squier02 We hebben al zat wijsneuzen, vooral in de politiek. maar laten we ons bezig houden met de gitaar. :hippie: Of met Tanya (in dit topic dan), want we vern**ken het een beetje voor haar. En ja, daar heb ik zelf ook aan bijgedragen.:D
Wat een verwelkomings-terug-comité hier..
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun Welkom, vermakelijk topic weer :seriousf: Ik kom trouwens uit helden, en zit in roermond op school :) haha mss ken ik je dan wel XD ghehe LOL @firebird en Artnaz: thanx :P
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tho owned! :D Tsja squier, er lopen hier een hoop wijsneuzen rond, niets van aantrekken, ik kan gewoon lezen wat je schrijft. Ja, er staat welkom door de club. Welke club is dat? Gitaarnet? In dat geval, speak for yourself, Buster! Je bedoelt waarschijnlijk welcome to the club. Welkom! ;)