:???:
witte sneeuw
nat water
:dance:
(met "op klankkwaliteit geselecteerde compononenten" zou beter zijn...
Printable View
@dirk: thanx, jah het werd een keertje tijd he!
at robbert: sorry, wilde je niet beledigen, ik dacht dat jij zo'n analoge delay van boss in je bezit had, en was benieuwd of je er ook geld voor in ruil wilde hebben. ik heb zeker niet goed gelezen
(maar moet ik dan een half jaar wachten om dat soort vragen te stellen?)
Correctie: "met door Ondergetekende gekeurde componenten, bevattende een mojo-factor van tenminste 3,5 en tevens een klank-bevorderende hetzij ruisverminderende kwaliteit." http://web.inter.nl.net/users/waterm...eys/znaika.gif
:) begint weer lekker off topic te worden :)
OT: vandaag weer eens een pedaal besteld... de enhancer... :) die is wit!
dat komt nu dus op een totaal van 6 pedalen.
OS-2
MT-2
DS-1
SD-1
HM-3
EH-2
als ik het goed zeg uit mn hoofd...
vrijdag ga ik eens verder spelen met een dual pedaal waarmee je dingen kan opnemen en afspelen tijdens het spelen... ben erg benieuwd!
De enhancer is lichtblauw als ik me niet vergis, ben benieuwd wat je er van vindt. Had hem zelf maar deed helemaal niks, bij sommigen schijnt hij wel wat uit te halen, vooral icm meerdere pedalen...
Volgens mij hadden ze laatst bij dirk witte nog twee van die twin pedals in de aanbieding, deze waren speciaal voor de GK pickups, misschien is dat nog iets leuks om te proberen?
Maakt niet uit, kan gebeuren ;) ik zoek er dus zelf nog een. Liefst een DM-2.
en nee, ik zeg niet dat je na een half jaar wachten dat soort vragen kan stellen. Ik vond het nogal vreemd. net nieuw, 2 berichten en al meteen vragen of iemand een pedaal verkoopt. Beetje vreemd. Denk dat jij ook vreed had opgekeken als ik net nieuw zou zijn en jij hier al paar jaar rond zwerft en ik in eens vraag of je je gitaar verkoopt ofzo ;) Maar goed, ik begrijp je..je had het verkeerd gelezen. Kan gebeuren! Welkom hier trouwens.
Nocki, de NS-2 Noise suppressor is wit, de EH-2 Enhancer is lichtblauw/groen achtig. Zwerft e een beetje tussen. Persoonlijk vind ik hem meer aan de groene kant horen ;)
Doet u maar :) ;)
Overgens, als je de EH-2 aansluit, zet hem dan ergens na de distortion/overdrive. Vóór werkt ie namelijk voor geen meter..Had ik eerst ook tot dat ik hem ergens achter in na de overdrive had gezet :D
Achteraf gezien wel ja ;) maar goed, het is even een tip zodat je niet die zelfde blunder begaat ;)