mooi ding totzover :blast:
JJ
Printable View
:nervous:... gewoon :nervous:
Zijn hier woorden voor? Dacht het niet. Maar ik ga het toch proberen.
...
f*ck it, het ziet er gewoon echt mega vet gaaf strak uit. Vang die woorden in één begrip, graveer daar in gouden letters 'Barno' in en je komt ongeveer in de buurt... goeie comeback man!
Cool, clean en simpel. Zoals je al aangaf, er zit veel werk achter om het er zo cool en clean uit te laten zien. Maar wat is het leuk he, om op je zaterdag uren lang bezig te zijn met hout.
Heb jij dat nu ook?
Je kijkt op je klok en het is 14.30 uur, tijd zat om verder te gaan. Je kijkt even later weer op je klok en het is 17.30 en het begint ineens wat donkerder te worden en voor je het weet is het 18.30 en heb je honger als een paard :+)))))
erg goed bezig barno!
barno, het is maar een idee die ik van ron kirn heb gezien die dus zelfs het plastic schakelaar dopje polijst.
zet het dopje of het te maken potmeter knop vast op een asje die je bijv in een kolomboor kunt klemmen.
hierbij blijft dan de knop op een vaste plaats en heb je meer controle om zo'n knop symmetrisch te schuren tov van het midden van de as.
Hallo barno hij wordt prachtig.
houten pickupcovers:
http://i276.photobucket.com/albums/k...s/IMG_6032.jpg
zie mijn 18 archtop,
viel best mee om ze te maken en ziet er leuk uit.
Succes
dank allemaal voor de vriendelijke comments.
at aaron: switchknop: geen schroefdraad, gewoon nipt geboord en klemt op het asje (eventueel een drup sec.lijm)
at grizz: ik kan zelden lang doorwerken aan een gitaar wegens gezin en andere hobbies, maar het leuke van gitaarbouw is dat je het kan opdelen in blokjes. Zo heb ik es ooit voor een optreden mal en hout klaargelegd. En na het optreden om 3 uur 'snachts nog vlug de body uitgefreesd :)
at hops: goede tip. ik had voor de switchknop al met kolomboor gewerkt maar ik deed het andersom. het knopje in de kolomboor is idd beter.
edit: at robrok: mooie die pupringen, echt ook wel iets voor een ervaren houtbewerker zoals jij.
ik doe er p90's in dus geen ringen. De covers van p90 maken in hout lijkt me wat hoog gegrepen voor mij.
als muzikant was het belangrijkste criterium bij aankoop van mijn huis: no neighbours ... :)
Moet je hier in NL eens proberen te vinden en dan ook nog betaalbaar :sneaky:. Ben al blij dat ik aan één kant geen buren heb...