Het is nog steeds een bestaande pedaal die in productie is. En wat iedereen altijd tegen mij zegt, is dat je die niet mag klonen en verkopen. Zeker ben ik er niet van, maar ik zou het nooit zo opvallend doen.
Printable View
Het is nog steeds een bestaande pedaal die in productie is. En wat iedereen altijd tegen mij zegt, is dat je die niet mag klonen en verkopen. Zeker ben ik er niet van, maar ik zou het nooit zo opvallend doen.
Ah oke, heb er nooit bij stil gestaan eigenlijk.
Ik weet wel nog steeds niet of dat nu echt zo is of niet. Fulltone zal ook wel niet de moeite doen om je een proces aan te spannen, tenzij je er natuurlijk enkele honderden gaat produceren.
voor eigen gebruik zal het toch sowieso geen probleem zijn?
Voor eigen gebruik niet, maar zodra je er geld mee verdient is het strafbaar. Geld besparen mag dus wel :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KoenB
Inderdaad. En voor die persoon die het op kapaza aanbiedt, die kan het beter wat low profile houden.
Vandaag voor het eerst mijn met OCD gerepeteerd. Gaaf! Veel cleanere tone dan dat ik met mijn OD-1 heb/had.
Alleen hij mist nog een beetje 'smack-in-the-face', maar dat zou kunnen komen omdat ik 'm naar v3 specs heb gemaakt. Als ik 'm in trap dan ga ik niet terug in volume ofzo, maar ga ik wel wat verder op de achtergrond.
Ik ben zeer benieuwd of de v4 specs bovenstaand probleem oplossen...
Ja, meer gain is meer verzuipen in de mix. Dus zul je met gain iets harder moeten. Heb je geen volumepot, of hoort dat bij de V3-specs?
Ik heb ook de OCD, maar drukverlies heb ik nog niet echt gemerkt. Ik zal er zaterdag eens op letten.