yeah rightCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door idv139
doet me denken aan de tijd dat ik pisvlekken zoals jij nog anaal verkrachtte met een Telecaster
Printable View
yeah rightCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door idv139
doet me denken aan de tijd dat ik pisvlekken zoals jij nog anaal verkrachtte met een Telecaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
omdat je eige lul te klein is voor het anaale werk ?
Ik ben niet diegene die tegen alles en iedereen schopt, puur om het schoppen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Hij begon met een goed punt, weliswaar slecht geformuleerd maar toch, en nu is het gewoon 1 grote show vol zelfmedelijden.
Z'n punt is volgens mij wel duidelijk
@Bert: ah, dat wist ik niet. Ik dacht ook dat de uitkomst van de "Post je-topics" was dat ze niet meer gemaakt mochten worden.
Het enige beleid is dat ongeveer alles mag. :D
nou, eigenlijk meer omdat ik mijn eigen geslachtsdeel liever niet vervuil aan jouw anale opening ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
en aangezien Fenders in het algemeen en Telecasters in het bijzonder toch schijtgitaren zijn leek het me wel toepasselijk
Maar wee degene die de indruk wekt op de mod stoel te gaan zitten :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Op zich blij om dat ongeveer alles mag, dat houdt dit forum levend.
Gelul, huisjes was gefrustreerd over het feit dat zijn topic, waarin hij mensen uitnodigde het te hebben over de axis, getorpedeerd werd en dat topic ook nog gesloten werd. Dat was zijn aanleiding en niet het schoppen zelf.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_TRC
Nogmaals wees een vent en draai het niet om!
als je niet met frustratie om kan gaan en al begint te huilen als er een enkel topic van je wordt afgeslacht dan vraag ik me toch af wat je doet op een forum. en het blijft een feit dat je dan wel voor iedere gitaar een topic kan maken, en dat willen we nou eenmaal niet, dus daarom geen tranen als een dergelijk zogenaamd 'spontaan' topic weer eens de grond ingeboord wordtCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
ik snap soms niet hoe het zo ver kan komen eerlijk gezegd.. op het ene moment zit ik relaxed naar rustieke plaatjes te kijken van een zelfbouwluit, waarna ik hier iemand spreekwoordelijk een telecaster als buttplug zie inzetten.. met alle respect (ik zou dan overigens een flying v gebruiken, die glijdt er wat makkelijker in en blijft vervolgens goed haken, dat terzijde :satisfie: )
ik bedoel, ik ga naar dit forum als ik een vraag heb of even wat pics wil bekijken van gitaarbouw-activiteiten of nieuwe aanwinsten.. als ik dan toevallig een vraag van iemand anders tegenkom zal ik daarop proberen te antwoorden.. dat is het sociale kapitaal van dergelijke fora, en dat moeten we nu niet gaan verpesten
natuurlijk kom ik genoeg achterlijke topics tegen, en domme vragen, die klik ik dus gewoon weg..
als ik drama wil koop ik wel een margriet of libelle.. jezus
ik snap ook wel dat iemand af en toe terecht moet worden gewezen, maar jongens (en meisjes), dat is niet onze functie! hoewel ik niet van klikken hou kun je in dat geval best een pm naar de mod sturen, dan wordt het ten minste niet zo'n publiekelijk slagveld..
vergeet ook niet dat je met dit soort battles potentiele nieuwe members (en dus potentiele informatiebronnen) wegjaagt, en dat zou zonde zijn
verder kan het geen kwaad voor nieuwkomers om de forum-faq wat aandachtiger door te lezen.. damn, je zou er bijna een cursus ofzo aan willen wijden want er komt wat shit voorbij hier
sluit ik me bij aanCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks