Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2350
dan is het dus een wonder gitaar :-)
Printable View
Citaat:
dan is het dus een wonder gitaar :-)
Helaas 666, ik denk het niet.......Niets wonderbaarlijks aan je gitaar.
Ik heb er ook genoeg die prima voldoen aan alle te stellen kwaliteitseisen wat betreft sound en feel. Ook wel een paar waar wel wat op aan te merken valt trouwens.
P@ul
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AgileGhost
vandaar mijn reactie :-)
Ok, dat is misschien wel een goed idee! Ik weet denk ik wel welke Wietse je bedoelt namelijk. Met google kom ik vrij vaak info van hem tegen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Ik heb geen idee of het ding japans of koreaans is maar ik zou mijn cheri/chevy lp ook wel is willen vergelijken met een "echte gibson".
Ik geloof namelijk niet zo in dat echte gibson geluid/kwaliteit geneuzel. Waarom zou een ander dat opeens veel minder gedaan hebben ?
Daarmee bedoel ik niet dat een gibson slecht is, ik bedoel meer dat een andere niet minder goed hoeft te zijn (voor minder geld).
Goed hout kost nou eenmaal geld omdat dat voor nu zeldzaam aan het worden is. En kwalitatief goeie hardware is ook duurder dan goedkope shit.
En daarmee wil ik niet zeggen dat al het andere behalve Gibson goedkope shit is, maar als het echt goedkoper is dan is de kans groter dat er ook goedkope materiale worden gebruikt.
Da's allemaal leuk en aardig maar ik heb het over een lp van een jaartje of 15 a 20 oud. Toen lagen de prijzen van hout heel anders , zeker in die landen.
Tel daarbij op dat arbeid daar toen helemaal geen drol koste en je kan die iets duurdere hardware er weer mee bekostigen.
En bovendien, als je die goede hardware groot inkoopt kost het echt niet zoveel meer. De hardware die ik op die lp zie is echt niet (veel) minder dan wat ik op mijn andere gitaren heb zitten (larrivee, godin en carvin).
Maar zoals gezegd, ik zou hem wel is willen vergelijken, wat ik dus nog nooit gedaan heb.
Hee, vette site, mijn gitaar staat er ook: Ibanez 2386LCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
Welke ibanez LP's hadden dan wel een echte maple top?
Mooi dinkie :-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AgileGhost
wat die top betreft, daar heb ik geen kaas van gegeten..boeit me eerlijk gezegd ook niet (ben volgens mij een van de weinigen)