Blijft het gewoon mogelijk gibsons te kopen via sites als thomann enzo?
Printable View
Blijft het gewoon mogelijk gibsons te kopen via sites als thomann enzo?
als zij hun kunnen houden aan de gibson dealer eisen wel ja.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nico2
gibson heeft wel een heel hoog petje van zichzelf op volgensmij?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
word wel een beetje gek hoor.
en maak anders dan op z'n minst zelf een paar gibson dealers versprijd over het land?
tuurlijk, ik ken nog meer winkels met gibson's in hun winkel maar die zijn geen gibson dealer meer, die hadden ze nog in de winkel staan of in hun magezijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
Dat zou ik wel erg raar vinden, aangezien ze pas een maand of twee Gibson-dealer zijn. Maar ze staan inderdaad niet op het lijstje. Ik zal het eens vragen als ik er weer ben deze week.Citaat:
blijft een vreemde gast die daar bij Best. Hij is met snaren etc wel goedkoop en uit principe ga ik liever niet naar van Bree en heb ik niet altijd zin om naar mijn "vrienden" in venlo te rijden. Overigs hebbe nze bij stick ook redelij kwat gibsons hangen en waren zei eerst ook dealer, helaas met de nieuwe regels.
Ik geloof nooit dat best die target van 80.000 kan halen, eigenlijk.
Je haalt me de woorden uit de mond, zo denk ik er precies over.Citaat:
Maar toch als ik ooit het geld heb dan komt er een échte Gibson Les Paul, for sure!
gibsons blijven heus wel. Ik ken in den haag al 2 flinke zaken die gibson blijven houden, en anders heb ik m'n grote vrind Ebay nog altijd.
ik zie net dat Vriese nu een officiele Gibson dealer is...
http://www.vriese.nl/
Dat wordt dus bestellen via het internet. Of gewoon een pokke end rijden naar een grote gitaarwinkel. Rare kwasten die USA-ers.