Nee, dat was 'n (...) JCM900 en daarna begon het Plexi + "endorsement".Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
Printable View
Nee, dat was 'n (...) JCM900 en daarna begon het Plexi + "endorsement".Citaat:
David doet 'n aantal optredens ipv. en/of met Robin Berlijn.Citaat:
Robin gaat iets met Kane doen, begreep ik.
Wel cool dat david je mods gebruikt.
GRRRR, dan ben ik hier een bandje aan het opnemen :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Robin doet idd. wat werk bij Kane begreep ik van David.Citaat:
David gebruikt al wat jaren mods van mij en nu de CMW Plexi +.
Ik wil ook een CMW endorsement!! :sneaky:
Heej Chris , thanks dat je me nog terug had gemaild!
Als ze een keer in de buurt van groningen staan, geef dan even een gil!
Hey Chris,
Supertoffe amps... hoor niets anders dan lof over ze. Mocht ik ooit het geld hebben bestel ik er een. Maar, ze staan (nog) niet op je site... ?
groetjes,
Emiel
ik was zaterdag op een festivalletje geluid aan het doen (Buiten), kwam een gitarist van 1 van de bandjes met een klein fender combotje (Dacht ik)
ik denk: tering wat klinkt dat ding lekker, heb ik ff goed gekeken: was het een oude cmw!!!
zo'n kleine 12 of 15 watter in een fender behuizing, was een oude van jou chris? (gebruikt voor wat jam werk?)
trouwes,
gebruik je de phaser nog?
@guitarguru
stuur ff 'n mailtje
@Joene20
ik weet niet hoe de planning is van etd en dh/etc., sneek (9 mei) is redelijk dichtbij, hou anders ook de site van etd in de gaten maar de bandbezetting staat niet precies vermeld
@EJ NL
Ik heb het behoorlijk druk dus 'n nieuwe site is nog niet gemaakt, m'n webgozer © en ik zijn bezig met de data en het brainstormen over de layout en functies
@B_2_the_a
Waarschijnlijk de "Tweed 12" als het 'n tweed kastje was, gemodificeerd tweed Deluxe circuit voor strakker laag met humbuckers etc. en vrij luid door de Alnico Blue speaker. Komt binnenkort ook standaard in het programma. Phaser heb ik nog steeds maar ik gebruik vooral 'n oude Ibanez Phaser (indien nodig).
@all:
Dank voor de toffe reacties!!!